Dat gebeurde mij tijdens de kerstdagen steeds, steeds wegdommelen.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ging gisterenavond ook even op de bank zitten en ben toen in slaap gevallen.
Nights on broadway, the promise you made, praying for time gemist vannachtquote:Op donderdag 28 december 2017 07:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soft Cell en Someone Somewhere gemist vannacht
Die 2e vind ik ook wel een beetje jammer jaquote:Op donderdag 28 december 2017 07:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nights on broadway, the promise you made, praying for time gemist vannacht
ik vooral de 3e, mijn favoriet van Sjorsquote:Op donderdag 28 december 2017 07:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 2e vind ik ook wel een beetje jammer ja
Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid.quote:
Denk niet zwart...quote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, ik heb een kaartje naar Amersfoort Vathorst gekocht, maar ik moet naar Amersfoort Schothorst.
Zul je zien dat ik straks nog een boete krijg voor zwartrijden.
Wat moet ik tegen de conducteur zeggen als hij langskomt?
Huid = hartquote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid.
Dat versta ik altijd. Doet zo'n afbreuk aan alle goede bedoelingen in dit nummer.
denk niet wit, denk niet zwartquote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, ik heb een kaartje naar Amersfoort Vathorst gekocht, maar ik moet naar Amersfoort Schothorst.
Ik heb laatst een vervelende aanvaring met een conducteur gehad. Mijn ervaring is dat het in dat geval uberhaupt geen zin heeft om iets te zeggen.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
je weet wat ze zeggen over goede bedoelingen toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk niet wit, denk niet zwart, maar in de kleur van je huid.
Dat versta ik altijd. Doet zo'n afbreuk aan alle goede bedoelingen in dit nummer.
Hoe groot is de kans dat je tijdens de spits een conducteur tegenkomt precies tussen die 2 stations?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet even een conducteur zoeken en het uitleggen....quote:Op donderdag 28 december 2017 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit in de trein van Amsterdam CS naar Amersfoort.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je tijdens de spits een conducteur tegenkomt precies tussen die 2 stations?
We hebben het waarschijnlijk even nodig.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat gebeurde mij tijdens de kerstdagen steeds, steeds wegdommelen.
Dus je moet nog overstappen? Kaartje bijkopen voor het laatste stukje?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit in de trein van Amsterdam CS naar Amersfoort.
De verkeerde trein, zeg maar.
Ik sowieso hoor. Drukdrukdruk op kantoor. Nog 3 dagenquote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben het waarschijnlijk even nodig.
Dan moet je dus overstappen... Dan kun je meteen goede kaartje kopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zit in de trein van Amsterdam CS naar Amersfoort.
De verkeerde trein, zeg maar.
De dagen van dan wel snel voorbij. Ik hoef alleen vandaag en morgen te werken. Ik hoop dat het druk is....quote:Op donderdag 28 december 2017 08:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik sowieso hoor. Drukdrukdruk op kantoor. Nog 3 dagen
Will do.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus je moet nog overstappen? Kaartje bijkopen voor het laatste stukje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |