De echte vraag zou hier moeten zijn: Hoe reageerde ze erop? Heb je bijvoorbeeld haar nummer? Of haar MSNquote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar scrollde ik net langs toen een meisje naast me kwam zitten op Sloterdijk.
NSFT warning was fijn geweest...
Gifjes deden het toch niet zo goed?quote:Op donderdag 28 december 2017 07:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar scrollde ik net langs toen een meisje naast me kwam zitten op Sloterdijk.
NSFT warning was fijn geweest...
MSNquote:Op donderdag 28 december 2017 07:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
De echte vraag zou hier moeten zijn: Hoe reageerde ze erop? Heb je bijvoorbeeld haar nummer? Of haar MSN
We hebben ICQ nummers uitgewisseld en we gaan elkaar Poken op Hyves.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
De echte vraag zou hier moeten zijn: Hoe reageerde ze erop? Heb je bijvoorbeeld haar nummer? Of haar MSN
quote:
Precies, dat dusquote:Op donderdag 28 december 2017 07:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We hebben ICQ nummers uitgewisseld en we gaan elkaar Poken op Hyves.
ik ga straks nog weer even naar bed, denk ik... Toch nog wel heel erg verkoudenquote:Op donderdag 28 december 2017 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin een beetje wakker te worden maar blijf komend uur nog in bed denk ik
Och jee, zondequote:Op donderdag 28 december 2017 07:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ga straks nog weer even naar bed, denk ik... Toch nog wel heel erg verkouden
nee, dit niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze van ELO mag wel wisselen met turn to stone
vervelend ja, maar anders lig ik misschien morgen echt plat en dat wil ik voorkomenquote:
snap ik.quote:Op donderdag 28 december 2017 07:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
vervelend ja, maar anders lig ik misschien morgen echt plat en dat wil ik voorkomen
quote:Op donderdag 28 december 2017 07:48 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh Mokum CS.
Mooi in het donker hoor!
gisteren ff een paar uurtjes op de bank hielp overigens ook best goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |