Die bestaan niet.quote:
Zeker nieuw, ach, klinkt allemaal hetzelfde.quote:
Volgens mij hoef ik deze ook zeker niet te kennenquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 02:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik deze ook zeker niet te kennen
Dat heb ik me al bij vele nummers dit uur afgevraagd. Al sla je me dood, ik zal het nooit begrijpen.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar dan is vooral belangrijk; wat voor zwakzinnige mensen stemmen massaal op dit nummer zodat het op een respectabele 1143e plaats komt? Wat zijn dat voor mensen?
Jezus gristus, wat een uitspraak ookquote:Op donderdag 28 december 2017 02:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
buuuriiitttttsssssssssssssssjjjjjjjjjjjj.
Diep ook.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:38 schreef Jacobuspower het volgende:
Deze mag volgend jaar weer under the bridge
Die mogen er ook wel vaker in overigensquote:Op donderdag 28 december 2017 02:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kut zooi Rush komt vannacht laat en ik ga er ook niet de wekker voor zetten..
DeWolff is rampzalig slecht.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is een zeer verdienstelijke cover/eerbetoon hiervan:
quote:Op donderdag 28 december 2017 02:40 schreef MTheBassman het volgende:
Fun fact: Een goeie vriend van mij heeft een opa die een tijdje als toetsenist bij Cuby speelde, wel na hun piekjaren though
Een neef van mijn opa was drummer in The Motions, hij verving toen Cees Zuiderwijk die naar Golden Earring gingquote:Op donderdag 28 december 2017 02:40 schreef MTheBassman het volgende:
Fun fact: Een goeie vriend van mij heeft een opa die een tijdje als toetsenist bij Cuby speelde, wel na hun piekjaren though
Sowieso niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DeWolff is rampzalig slecht.
Ook leuk om te wetenquote:Op donderdag 28 december 2017 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een neef van mijn opa was drummer in The Motions, hij verving toen Cees Zuiderwijk die naar Golden Earring ging
Ook mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 02:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Enigszins eens. Behalve Chasing Cars.
Hele Amerikaanse tour was al gepland dus hij kon een maand later meteen mee naar Amerikaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |