Eerst 10/15 minuten fietsen, metro en toen nog spits+De Pers pakken, bus in, kranten lezen, half uur later in Den Oever overstappen, lekker achterin gaan zitten, ogen dicht, even wakker worden aan het eind van de afsluitdijk waar een halte is, weer ogen dicht, weer wakker worden op station Leeuwardenquote:Op donderdag 28 december 2017 02:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
5 uur reistijd per dag is wel killing
Waarom heb ik geen beeldquote:Op donderdag 28 december 2017 02:19 schreef MTheBassman het volgende:
Cielke wel lekker veel in beeld![]()
Geen pc? Er is gewoon op de site nporadio2 punt nl een live stream beschikbaarquote:
Ja, luister via stream maar als je dan op kijk drukt doet ie nietsquote:Op donderdag 28 december 2017 02:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen pc? Er is gewoon op de site nporadio2 punt nl een live stream beschikbaar
Voor het kerstfeest zeker.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:21 schreef Jacobuspower het volgende:
Ik rijd nog even door Josephine!
Die van Ria.quote:
Ik zoek zelf ook nog een beetje naar de clouquote:Op donderdag 28 december 2017 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WF Hermans is altijd goed.
Waar gaat jouw boekje over? De titel lijkt wel een goed advies voor de gemiddelde fokker.
Nooit eerder van zo'n fenomeen gehoordquote:Op donderdag 28 december 2017 02:22 schreef ShinyStar het volgende:
Weer zo'n nietszeggend liedje met een vrouwennaam als titel.
quote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie zitten natuurlijk te wachten op Rene Klijn
Tja, 95% van de nummers gaan over liefde (en de rest over oorlog trouwens). Dan komen er wel eens nummers met voornamenquote:Op donderdag 28 december 2017 02:22 schreef ShinyStar het volgende:
Weer zo'n nietszeggend liedje met een vrouwennaam als titel.
1 van de 3 die op mute kanquote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is pas echt aidsmuziek.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is pas echt aidsmuziek.
Echt niet? Bij mij werkt ie gewoon altijd als je kijk live klikt. Ik ben geen meester in computers dus ik zou het verder ook niet wetenquote:Op donderdag 28 december 2017 02:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, luister via stream maar als je dan op kijk drukt doet ie nietsWel als ik via website naar beeld ga.
Zeker nietquote:Op donderdag 28 december 2017 02:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag hopen dat het origineel hoger staat want als ik dit nu zo hoor is het baggerquote:Op donderdag 28 december 2017 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ooooooooh, heb wel eens hierover gelezen.
Ja, als je op kijk live klikt wel, maar er is nog een andere knop:quote:Op donderdag 28 december 2017 02:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echt niet? Bij mij werkt ie gewoon altijd als je kijk live klikt. Ik ben geen meester in computers dus ik zou het verder ook niet weten
Zo zag Pol de Leeuw er uit in 1993quote:Op donderdag 28 december 2017 02:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ooooooooh, heb wel eens hierover gelezen.
Staat er niet in.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag jopen dat het origineel hoger staat want als ik dit nu zo hoor is het bagger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |