Och, daarvoor vier kampioenschappen gehaald, alles kan nog gebeuren de tweede seizoenshelft zou ik maar zeggen. Misschien werkt het duo Ten Hag-Ajax wel uitstekendquote:Op donderdag 28 december 2017 02:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Al drie jaar heeft Ajax geen prijs gepakt en dit zou wel eens het vierde jaar kunnen wordenDit is nog slechter dan het komende uur in de top 2000
Slaap lekker!quote:Op donderdag 28 december 2017 02:05 schreef patat het volgende:
Ik ben ook naar mn bed, veel luisterplezier nog voor de nachtbrakers
Ik was aan het lezen in bedquote:Op donderdag 28 december 2017 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan?
Onze prinsesquote:
Aanradertje. Soort kurkentrekker.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil nog een keer over de Nesciobrug fietsen.
Ik sta boven je (lol)quote:Op donderdag 28 december 2017 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net even door een reeks voorspellingen heengeploegd (lol)
Ik kom daar nooit, laat staan met de fietsquote:Op donderdag 28 december 2017 02:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aanradertje. Soort kurkentrekker.
Welk boek?quote:
Vanaf Den Helder is dat wel te doen toch?quote:Op donderdag 28 december 2017 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, laat staan met de fiets
Gezijk dit.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:09 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik wel matig van The Dyke
Ben wel eens naar Leeuwarden gefietst met mijn racefiets en een keer Alkmaar en terug, beiden een kilometer of 95. Maar ik train daar te weinig voor, heb ik weer een week spierpijnquote:Op donderdag 28 december 2017 02:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vanaf Den Helder is dat wel te doen toch?
Wauw, alsnog mijn complimenten! Dat is wel echt een eindjequote:Op donderdag 28 december 2017 02:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben wel eens naar Leeuwarden gefietst met mijn racefiets en een keer Alkmaar en terug, beiden een kilometer of 95. Maar ik train daar te weinig voor, heb ik weer een week spierpijn
quote:Op donderdag 28 december 2017 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Welk boek?
Ik ben nu bezig met Nooit Meer Slapen van WF Hermans, wel toepasselijk tijdens de Top2000.
Was wel leuk, normaal gas ik met de auto zo over de snelweg naar Lwd maar nu kwam ik door allemaal dorpjes waar ik nog nooit was geweest.quote:Op donderdag 28 december 2017 02:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wauw, alsnog mijn complimenten! Dat is wel echt een eindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |