Maar wie ontbreken er dan volgens jou? In veel gevallen heb ik nou ook niet echt de indruk dat er veel beters is op dit moment.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef hafcfan het volgende:
Wat veel non spelers in de top 16 trouwens. De helft is maar mwah
Ja, is mijn allereerste feestdagenUI, lekker retroquote:
Jeetjequote:Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, is mijn allereerste feestdagenUI, lekker retro
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, is mijn allereerste feestdagenUI, lekker retro
Heb ook even bewust voor veldrijden gekozenquote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen HOLLANDSE MIDDAG, dan krijg je dat
Wij kijken voor dag en douw.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen HOLLANDSE MIDDAG, dan krijg je dat
Ik wel zin in een dos calvados.quote:
Het stoppen van Jenkins en Taylor hielp ook niet mee, maar een Bunting, Webster, Lewis horen daar toch ook wel. En Durrant en Cadby komen er aan.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar wie ontbreken er dan volgens jou? In veel gevallen heb ik nou ook niet echt de indruk dat er veel beters is op dit moment.
Terry stopt toch niet aldus wimderonquote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het stoppen van Jenkins en Taylor hielp ook niet mee, maar een Bunting, Webster, Lewis horen daar toch ook wel. En Durrant en Cadby komen er aan.
Buiten de top 16 staan:quote:Op donderdag 28 december 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het stoppen van Jenkins en Taylor hielp ook niet mee, maar een Bunting, Webster, Lewis horen daar toch ook wel. En Durrant en Cadby komen er aan.
Hankey zien we het minst van die drie, maar volgens mij hij ook nogquote:Op donderdag 28 december 2017 14:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Spelen die gasten nog steeds dan?
quote:Op donderdag 28 december 2017 14:08 schreef Zipportal het volgende:
Zou Toon Greebe op het WK wel willen zien.
King, Beaton, Henderson vind ik geen top 16 waard. En Cullen is mentaal labielquote:Op donderdag 28 december 2017 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten de top 16 staan:
Klaasen
Cullen
Lewis
Webster
Bunting
King
K. Anderson
Van der Voort
Beaton
Thornton
Henderson.
Ik noem bewust Van der Voort, want als hij zijn calimero-act eens stopt kan hij prima zeker tussen plek 17 en 20 circuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |