Komen daar ook niet vandaanquote:Op donderdag 28 december 2017 00:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat is niet bepaald des Gronings
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel
Ah, dan snap ik het welquote:Op donderdag 28 december 2017 00:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komen daar ook niet vandaanZe vielen in slaap enzo.
Er zijn zat covers beter dan het origineelquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Mad World
Een van de weinige keren dat de cover beter is dan het origineel
Bohemian Rhapsody van Bad News bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn zat covers beter dan het origineel
Over 3 weken zit ik er ook weer voor Eurosonicquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het welAan dat eindeloos doorgaan raak je na een tijdje wel gewend in Grunn
Eurosonic is lovequote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over 3 weken zit ik er ook weer voor Eurosonic
Groningen
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De naargeestige sfeer van dit nummer geeft mij altijd een stramme hamster.
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Tagliano het volgende:
Deze overgang had iets netter gekund
Beter kunnen ze dat nieuws afschaffen. Alleen als er echt nieuws is even breaken.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Tagliano het volgende:
Deze overgang had iets netter gekund
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:00 schreef Zorro het volgende:
Ondank een paar pareltjes in het volgende uur ga ik het toch voor gezien houden.
Truste allen
Wij hebben hier doordeweeks tot 2 uur, weekend tot 4 en op 2e kerstdag, oud/nieuw en jazzweekend (weekend met overal live muziek in juni) tot 6 uur. En met bevrijdingsdag ook tot 6 volgens mij.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik het welAan dat eindeloos doorgaan raak je na een tijdje wel gewend in Grunn
Maar het blijft mooiquote:Op donderdag 28 december 2017 00:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De magie van Groningenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |