De platen die lager staan zijn vaak wat avontuurlijker.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar ontdek je toch vaak de onbekende pareltjes terwijl je heel veel van de bovenste helft al wel kent of zoNeemt natuurlijk niet weg dat er een hoop geniale platen ook in die bovenste helft zitten
Ze draaien m niet een helemaal uitquote:Op donderdag 28 december 2017 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar zijn Bugno en Mexi?
We hebben meer liefde voor Portishead nodig.
Mexicanobakker ligt al laf in bed.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar zijn Bugno en Mexi?
Mexi die een Portishead nummer mist.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar zijn Bugno en Mexi?
Komt ie met smoesjes dat het de single edit is, man man man, als fan wil je toch geen seconde missen.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mexi die een Portishead nummer mist.GENANT!
Ik ben het zowat gewend rond dit punt, dit zie ik meerdere DJ's al doen deze reeks. Ik merk het soms niet eens meer, zo vaak gebeurt het blijkbaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 01:50 schreef cosmick het volgende:
Fucking biatch, er door heen lullen
quote:Op donderdag 28 december 2017 01:49 schreef BillDauterive het volgende:
Vergat zij de tijd maar, waar is de tweede helft van het lied???
Ik woon ook in het centrum van Groningen. Omgaan met studentenherrie is gewoon een manier van leven. Zolang het binnen de Vindicat maastaf blijft vind ik het goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Echte studentenstad ja. Ik woon net in het centrum en daar lopen altijd genoeg schreeuwende dronkenlappen langs. Tis bijna een cultuurtje aan het worden waar ik ook af en toe schaamteloos aan meeode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |