Goeie dagdeelquote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef TheVulture het volgende:
630 plaatsen gezakt![]()
Ik snap dat die dodenbonus een beetje is uitgewerkt maar dit is wel erg veel voor dit lied
Zeker vanwege Vanilla Icequote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke bekentenis. Ik had eigenlijk niks met Bowie. Pas toen hij dood was luisterde ik voor het eerst wat van zijn nummers en zelfs toen dacht ik: meh.
Maar ik ben het beginnen waarderen. En Under Pressure vond ik altijd tof.
Ik ben fan van Let's Dance.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke bekentenis. Ik had eigenlijk niks met Bowie. Pas toen hij dood was luisterde ik voor het eerst wat van zijn nummers en zelfs toen dacht ik: meh.
Klinkt als de Tapperij in Groningenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik waan me weer even in een iets te foute club rond half 4 s nachts. De vloer plakt, de zweetdampen stijgen op vanop de dansvloer en te jonge meisjes in naveltruitjes kijken schichtig om zich heen, bang om alleen naar huis te moeten
Sound and Vision vind ik zalig. En Let's Dance trouwens ook.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik had De Fuik in Nijmegen of de Derrick in Utrecht indachtigquote:Op donderdag 28 december 2017 00:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als de Tapperij in Groningen
Ja ik ook een beetje. Ik vond hem altijd wel tof maar na zn dood ging ik Blackstar album luisteren en realiseerde ik me pas wat voor een kunstenaar het wasquote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
jup hele mooie bowiequote:
Benieuwd of je het haslt! Ik ga nu echt pitten,tot straks. Na Bowie - Changes kan ik rustig gaan slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen nacht ging ik om 7 uur slapen dus voorlopig slaap ik toch nog nietIk ga een poging doen na Appleknockers Flophouse (rond half 3).
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Starman vind ik fantastisch.
Ik heb het gevoel dat heel veel mensen een paar stemmen op dode artiesten zetten. Die stemden vorig jaar op Bowie en Prince en nu op George Michael en volgend jaar op Bonnie Tyler, gok ikquote:Op donderdag 28 december 2017 00:43 schreef TheVulture het volgende:
630 plaatsen gezakt![]()
Ik snap dat die dodenbonus een beetje is uitgewerkt maar dit is wel erg veel voor dit lied
en life on mars.. dat zijn zn bestequote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Starman vind ik fantastisch.
Dan moet je eens het hoge noorden bezoeken, de meiden daar kunnen er ook wel wat vanquote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had De Fuik in Nijmegen of de Derrick in Utrecht indachtig
Ik ook niet. Allemaal leuk en sympathiek enzo maar echt een bijzonder gevoel krijg ik er niet van.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Maar Springsteen heb ik nog stééds niks mee.
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan proberen je dit te vergeven.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Voeg Odeklonje in Den Helder er ook maar aan toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had De Fuik in Nijmegen of de Derrick in Utrecht indachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |