Inuendo ook wel leuk.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar leuke nummers zoals Killer Queen en Another One Bites the Dust, waar ik op de tweede ook nog heb gestemdverder zal ik het ook niet missen
Ik vond mijn stemmen fijner dan die van Freddiequote:Op woensdag 27 december 2017 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen stem gevonden die ik fijner vind dan die van Freddie.
Zoiets?quote:
Schijnt mee te vallen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik moet deze man toch ooit nog eens live zien voordat z'n stem naar de galemiesen is. Of is het al te laat?
Ik geniet altijd van de stemmen in m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond mijn stemmen fijner dan die van Freddie
KOEN! Je bent er te weinig kerel!quote:
Nee is nog prima, alleen nooit meer in SB formatiequote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik moet deze man toch ooit nog eens live zien voordat z'n stem naar de galemiesen is. Of is het al te laat?
Geen chat, we zijn uitgebreid aan het discussiëren.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:53 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus wat gaat die chat hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |