Oh dus in feite toen ik begon er op te stemmen, haalde het de lijst niet meer.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, 1999 tot 2011: Heroes and villains - 1436 1380 1006 - 1203 1285 1587 1329 1504 1780 1902 1823

Goede tip. * Whisky'tje inschenkt *quote:Op woensdag 27 december 2017 23:42 schreef peaceman het volgende:
ik ga nog een anti griep borreltje pakken

nu pas. Misschien wel de beste!quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Jan-Willem weet zelfs over dit nummer nog iets aardigs te zeggen, ik ben bij dezen fan van die DJ

Het deel met Paul is dus ook het ergste.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef Isorden het volgende:
"""""""""""""""""""""""""""""cover""""""""""""""""""""""""""""""""""
en dan het halve nummer laten zoals het is

Je bent bekend met Disturbed?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef MTheBassman het volgende:
Dit vind ik misschien wel de grootste verbastering van een prachtnummer alle tijden

quote:

Mensen zonder smaak hebben nooit last van een vies smakende doos bij het beffenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Daar pleit ik voor, maar de smakeloze mensen moeten ook aan hun trekken komen

In ieder geval de beste binnen de Top 2000 van dit jaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
nu pas. Misschien wel de beste!

quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het deel met Paul is dus ook het ergste.

Ik mis Rob die vorig jaar gewoon zei wat hij van de nummers vond.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Jan-Willem weet zelfs over dit nummer nog iets aardigs te zeggen, ik ben bij dezen fan van die DJ

quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
JONGES JONGES JONGES!WE KRIJGEN STRAKS FAITHLESS

wij komen een?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:

quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In ieder geval de beste binnen de Top 2000 van dit jaar.

Hoe laat?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:

Ravemomentjequote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:

Ja, ik vind het gewoon een lekker liedje.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Bugno het volgende:
Ik hoor gewoon een hoop lol bij Paul, vind ik wel wat hebben.

Na Arctic Monkeys na het nieuws.quote:

Kon toch nog niet slapenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:

Oke, op één na, die heb ik iets te veel verdrongen om te onthoudenquote:

Gelukkigquote:

Michel Fugain staat op een Tour de France CD die ik ooit kocht. Echt heel fijnquote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Dit![]()
En het origineel is zo mooi

dat is ook tof. Maar JW is ook gewoon fijn. Kun je geen hekel aan hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis Rob die vorig jaar gewoon zei wat hij van de nummers vond.

Ja ik zag al dat het na dit uur niet echt de moeite van het wakker blijven meer was.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:

Dat mag natuurlijk ook wel. Maar Jan-Willem beschouwt de lijst gewoon als gegeven, als iets moois en kostbaars, ook de lelijke stukjes ervan. En die visie kan ik ook wel weer waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis Rob die vorig jaar gewoon zei wat hij van de nummers vond.

quote:

Ik ook niet, maar ik volg Cee blindelings.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:
Ik ken dat Disturbed dus ook totaal niet

Het is echt een verbastering van de intentie van het originele. Niet zacht en integer, maar bombastisch en dramatisch gebrul in de plaats daarvan.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben nu wel erg benieuwd nar dat disturbed

Niet doen. Bespaar jezelf die ellende.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]

En dat is best knap eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Uccie het volgende:
Ik vind denk ik dat slechte frans erger dan Paul

Tel je zegeningen zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:

Houden zo. Je zult me er dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:

Stricken, das dan wel een lekker nummertjequote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Isorden het volgende:
In GH3 zat sowieso 1 Disturbed nummer

Sterkte alvast op 31 decemberquote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |