quote:Op woensdag 27 december 2017 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook een vriendin tijdens de T2000

Nee die komt nietquote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef Zorro het volgende:
Nou, deze doet het voor mij niet echt geloof ik. Tenzij er dadelijk een spectaculaire ommekeer komt.

je vindt dat wel een fijn onderwerp of niet?quote:

En Seks met die kale dan?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef laxus13 het volgende:
Beter dan dat vreselijke Use Somebody

Het origineel van Laura Jansen is beterquote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef laxus13 het volgende:
Beter dan dat vreselijke Use Somebody

Diaan houdt er niet van?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
je vindt dat wel een fijn onderwerp of niet?

Die is Genotquote:

Down south... dus jaquote:

Die heb ik ooit nog live gezienquote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het origineel van Laura Jansen is beter

Ze wordt erdoor geprikkeld. (hihaho)quote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]

Als je live eerst de Foo’s ziet en gelijk daarna KOL dan ga je heel gedesillusioneerd naar huis en spring je van een brugquote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef Bugno het volgende:
Keer bij concert van ze geweest. Was viesslecht

In mijn verdediging, het was op Appelpop, dus gratis.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die heb ik ooit nog live gezien
Wat was dat verschrikkelijk zeg.

jij niet?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:39 schreef peaceman het volgende:
[..]

daar zeg ik niets, maar dan ook niets over... viespeuk!quote:

Dan zal ik deze niet op mijn "vaker luisteren" lijstje zetten.quote:

Wedstrijdje doen? Morgen ook laatste werkdagquote:Op woensdag 27 december 2017 23:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Morgen niet, omdat werk....
Vrijdag t/m zondag wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |