Kon toch nog niet slapenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
JONGES JONGES JONGES!WE KRIJGEN STRAKS FAITHLESS
Oke, op één na, die heb ik iets te veel verdrongen om te onthoudenquote:
Gelukkigquote:
Michel Fugain staat op een Tour de France CD die ik ooit kocht. Echt heel fijnquote:Op woensdag 27 december 2017 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Dit![]()
En het origineel is zo mooi
dat is ook tof. Maar JW is ook gewoon fijn. Kun je geen hekel aan hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis Rob die vorig jaar gewoon zei wat hij van de nummers vond.
Ja ik zag al dat het na dit uur niet echt de moeite van het wakker blijven meer was.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
JONGES JONGES JONGES!WE KRIJGEN STRAKS FAITHLESS
Dat mag natuurlijk ook wel. Maar Jan-Willem beschouwt de lijst gewoon als gegeven, als iets moois en kostbaars, ook de lelijke stukjes ervan. En die visie kan ik ook wel weer waarderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik mis Rob die vorig jaar gewoon zei wat hij van de nummers vond.
quote:
Ik ook niet, maar ik volg Cee blindelings.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:
Ik ken dat Disturbed dus ook totaal niet
Het is echt een verbastering van de intentie van het originele. Niet zacht en integer, maar bombastisch en dramatisch gebrul in de plaats daarvan.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ben nu wel erg benieuwd nar dat disturbed
Niet doen. Bespaar jezelf die ellende.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
En dat is best knap eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Uccie het volgende:
Ik vind denk ik dat slechte frans erger dan Paul
Tel je zegeningen zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:
Houden zo. Je zult me er dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Bugno het volgende:
Stricken, das dan wel een lekker nummertjequote:Op woensdag 27 december 2017 23:47 schreef Isorden het volgende:
In GH3 zat sowieso 1 Disturbed nummer
Sterkte alvast op 31 decemberquote:Op woensdag 27 december 2017 23:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |