Down The Rabbit Hole (een festival)quote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ok, nou is het genoeg geweest.
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Down The Rabbit Holequote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Down the Rabbit Holequote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Mani89 vindt dit leukquote:
Waarschijnlijk omdat het dan al heel snel niet meer het geval gaat zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn, zeker als je wat ouder wordt. Dit is wel echt een pluspunt voor DTRH, waarom adverteren ze hier niet mee?
Kijk, nou weet ik het tenminste als ik het dadelijk gegoogled hebquote:
quote:
Down the Rabbit Hole in Beuningen/Ewijkquote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
WAT IS DTRH???
Die afkortingen altijd
Misschien doet Rob daarom niet mee dit keer, omdat ze wisten dat wij hem wel leuk vondenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Stiekem leest elke DJ mee hier.
Neejoh, deze:quote:
Kijk dat ken ik dan weer wel. Schijndelquote:Op woensdag 27 december 2017 23:25 schreef peaceman het volgende:
Iggy komt trouwens op Paaspop.. de held!
Fulmineer direct over de Belgische infrastructuur.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het campingterrein van Werchter wel beter dan vorige keer. Maar nu ik toch aan het fulmineren ben geslagen: geef me een excuus om te beginnen over de parkeerplaats.
Live gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |