okay, met uitzondering punt en komma. met die 2 leestekens kan je geen fuck injecteren neem ik aan?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Omdat je dan alle tekens weghaalt die een zin leesbaar maken
quote:
ja die popup is het kutte.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb alleen een popupje gedaan. Owja, en wat opmaak in de vorm van een border.
Als je < en > weghaalt wordt het al vrij lastig. Maar waarom niet omzetten naar htmlentities? Veel makkelijker, daar is die functie voor bedoeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:16 schreef _--_ het volgende:
[..]
okay, met uitzondering punt en komma. met die 2 leestekens kan je geen fuck injecteren neem ik aan?
Ik ben daar niet bekend mee en heb geen zin in onderzoeken.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je < en > weghaalt wordt het al vrij lastig. Maar waarom niet omzetten naar htmlentities? Veel makkelijker, daar is die functie voor bedoeld.
Scripje voor minen van bitcoins injecterenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
heb mij nog ingehouden, wou eerst while true doen.
Doen!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Scripje voor minen van bitcoins injecteren
Zucht.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben daar niet bekend mee en heb geen zin in onderzoeken.
hahaha.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Scripje voor minen van bitcoins injecteren
Anders doe jij het even,quote:
Ik kan toch niet iets in jouw script injecteren? Tenzij dat ook zo lek is als een net maar ik heb geen zin om dat nu te gaan onderzoekenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Anders doe jij het even,
door het te injecteren.
haha wat ben ik grappig
gelukkig heb ik geen uitkeringquote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaf 1 januari allemaal 5% minder uitkering
Ik heb in het verleden wel eens problemen gemeldquote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
Zou je met een beetje werk FOK! kunnen injecteren?
Meatspin?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:23 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon volplempen met homoseks
heb je de website al gezien?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef _--_ het volgende:
[..]
Anders doe jij het even,
door het te injecteren.
haha wat ben ik grappig
Mooi achtergrondje.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je de website al gezien?
vind je mooi?
?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Niet geklikt, maar dit:
[ afbeelding ]
1996quote:Op woensdag 27 december 2017 22:29 schreef aloa het volgende:
Barney held. De eerste keer dat hij wereldkampioen werd
Kan gerust. Alleen even wat venstertjes wegklikkenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:28 schreef _--_ het volgende:
Ik durf mijn eigen site niet meer te betreden joh
ja heb het niet te erg gemaakt, ben nu wel klaar ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gerust. Alleen even wat venstertjes wegklikken
Hij werd meteen WKquote:Op woensdag 27 december 2017 22:31 schreef aloa het volgende:
[..]
toen hij overging werd het toch wat moeilijker
Minder zorg en huur toeslag en meer kosten.quote:
Ik persoonlijk heb er weinig hinder van, maar kan me voorstellen dat het voor de meerderheid zwaar kut is.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Minder zorg en huur toeslag en meer kosten.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan gerust. Alleen even wat venstertjes wegklikken
1 | pattern="[^'\x22]+" |
ik ook niet gr mark ruttequote:Op woensdag 27 december 2017 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb er weinig hinder van, maar kan me voorstellen dat het voor de meerderheid zwaar kut is.
zelf met regular expressions kutten om geen html toe te staan is echt niet handig.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
hoe kan je hieruit aflezen dat ' en " niet toegestaan is? Ik zie er alleen een vreemde code in
Phil Taylor bleef daarna wel een spookbeeld voor hemquote:Op woensdag 27 december 2017 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, legendarische finale tegen Phil Taylor.
Ik wil niet dat andere mensen ermee gaan klooien, hoe kan ik die tekens nou aflezen als " en ' kan niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zelf met regular expressions kutten om geen html toe te staan is echt niet handig.
Ja, altijd al geweest hequote:Op woensdag 27 december 2017 22:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Phil Taylor bleef daarna wel een spookbeeld voor hem
Mooie gelijke reactie hebben wij weer in dat topic over een aanslag op die treiter vlogger.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, altijd al geweest he
Alweerquote:Op woensdag 27 december 2017 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie gelijke reactie hebben wij weer in dat topic over een aanslag op die treiter vlogger.
\x22 is de code voor een & teken.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:46 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat andere mensen ermee gaan klooien, hoe kan ik die tekens nou aflezen als " en ' kan niet gebruikt worden.
dat Phil Taylor gewoon nog steeds meedoetquote:Op woensdag 27 december 2017 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, altijd al geweest he
Mwah.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
dat Phil Taylor gewoon nog steeds meedoet![]()
Ik vond het eerst altijd zo'n eikel, maar wel de beste darter ooit.
Ja mooi is datquote:
huh, https://www.w3schools.com(...)html5_input_pattern5 die & teken kan ik juist gebruiken.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
\x22 is de code voor een & teken.
ja,quote:Op woensdag 27 december 2017 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
In deze tijd een eigen site beginnen is zonde van je tijd kan je beter een Facebook page beginnen.
Jelle Klaasenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was die pedo darter ook al weer die Barney versloeg toen hij opkwam maar daarna iets met een gehandicapt meisje van vijftien deed ?
die zit nu in de studioquote:Op woensdag 27 december 2017 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie was die pedo darter ook al weer die Barney versloeg toen hij opkwam maar daarna iets met een gehandicapt meisje van vijftien deed ?
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat het wel zin had.quote:
Waarschijnlijk wordt de expressie niet correct geïnterpreteerd. Welke taal hebben we het hier over?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
huh, https://www.w3schools.com(...)html5_input_pattern5 die & teken kan ik juist gebruiken.
idd.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was wel een iets andere tijd, maar zeker knap.
En hij en van Gerwen haten elkaar toch ?quote:
Nederlands?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de expressie niet correct geïnterpreteerd. Welke taal hebben we het hier over?
echt?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hij en van Gerwen haten elkaar toch ?
Geen idee.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hij en van Gerwen haten elkaar toch ?
Ja omdat van Gerwen dat meisje ook kende .quote:
Stelletje mongolenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja omdat van Gerwen dat meisje ook kende .
heb wel een mini documentaire over van gerwen gezien, toe was die jelle aan het opkomen trainden toen altijd samen.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
geen ideequote:Op woensdag 27 december 2017 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
html?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee grapjas, je weet wel wat ik bedoel.
En tegenwoordig ruziequote:Op woensdag 27 december 2017 22:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb wel een mini documentaire over van gerwen gezien, toe was die jelle aan het opkomen trainden toen altijd samen.
oohhhh, van mijn script? phpquote:Op woensdag 27 december 2017 22:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is de output, je frontend. Ik bedoel de backend.
http://php.net/manual/en/function.htmlentities.phpquote:Op woensdag 27 december 2017 22:57 schreef _--_ het volgende:
[..]
oohhhh, van mijn script? php
ik dacht dat je het linkje bedoelde![]()
ik heb daar toch heul geen tijd voor.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:58 schreef bondage het volgende:
[..]
http://php.net/manual/en/function.htmlentities.php
En wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt de expressie niet correct geïnterpreteerd. Welke taal hebben we het hier over?
Nee, maar je hebt wel tijd om te lopen klooien met regex meuk wat hier niet voor geschikt isquote:Op woensdag 27 december 2017 22:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
ik heb daar toch heul geen tijd voor.
ja, dat gaat me makkelijker af.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel tijd om te lopen klooien met regex meuk wat hier niet voor geschikt is
het hoeft op dit moment toch geen professionele site te zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt wel tijd om te lopen klooien met regex meuk wat hier niet voor geschikt is
Als jij ergens een expressie wegvist dan kan het zijn dat de taal waarin je het wil gaan gebruiken het anders opvat dan je bedoeling is en je tegen dit soort problemen aanloopt. Je kunt jezelf nog beter in de voet schieten wat dat betreft, ben je sneller klaar.quote:
De functie verwacht een input en geeft je een output terug die je weer kunt geven in de browser. Veel makkelijker ga je het niet krijgen.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:03 schreef _--_ het volgende:
weet je wat, ik ga het gvd lezen ook, brb.
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:04 schreef bondage het volgende:
[..]
De functie verwacht een input en geeft je een output terug die je weer kunt geven in de browser. Veel makkelijker ga je het niet krijgen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | <?php function trimFunction($post){ trim($post); strtolower($post); htmlentities($post); mysqli_real_escape_string($post) //alleen als je een database connectie hebt gemaakt uiteraard } //vervolgens roep je gewoon de functie aan $name = trimFunction($_POST["name"]); //in jouw code: <?php if($_POST) { $name = trimFunction($_POST['name']); $content =trimFunction( $_POST['commentContent']); $handle = fopen("comments.html","a"); fwrite($handle,"<span style=\"color: red, font-weight: bold\">" . $name . "</span>:<br/>" . $content . "<br/>"); fclose($handle); } ?> |
De htmlentities functie werkt niet met een pointer, je moet de return opvangen in een variable.quote:
DIG / Kleine vragen gerelateerd aan webdevelopment en programmeren < Vraag het aan hemquote:Op woensdag 27 december 2017 23:08 schreef bondage het volgende:
[..]
De htmlentities functie werkt niet met een pointer, je moet de return opvangen in een variable.
Dus $post = htmlenties($post);
En waarom zijn hoofdletters niet toegestaan?
Van de PHP site:quote:Op woensdag 27 december 2017 23:09 schreef _--_ het volgende:
[..]
DIG / Kleine vragen gerelateerd aan webdevelopment en programmeren < Vraag het aan hem![]()
Je mag het proberen maar het gaat niet correct werken vrees ikquote:Return Values ¶
Returns the encoded string.
Daar hebben we documentatie voorquote:Op woensdag 27 december 2017 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
mss weet streepje niet wat een pointer is, kan.
maar dan moet je lezen hè, is makkelijker als jij het gewoon maakt.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Daar hebben we documentatie voor![]()
http://php.net/manual/en/language.references.pass.php
Nee!!einz1! zo leer je niks.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar dan moet je lezen hè, is makkelijker als jij het gewoon maakt.
chocoladesigaretten?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef bondage het volgende:
Maar ik kap even met code kijken, dwarrelt me voor de ogen, waarschijnlijk veroorzaakt door wat ik gerookt heb.
rokenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef bondage het volgende:
Maar ik kap even met code kijken, dwarrelt me voor de ogen, waarschijnlijk veroorzaakt door wat ik gerookt heb.
Is het eigenlijk wel een pointer in PHP? Ik ben het gewend van Cquote:Op woensdag 27 december 2017 23:15 schreef FlippingCoin het volgende:
maar pointers zijn wel dingen waar beginnende programmeurs hun hoofd nog wel eens over willen breken.
durf ik niet te zeggen, nooit echt mee geprogrammeerd, ik gebruik voornamelijk Golang tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel een pointer in PHP? Ik ben het gewend van C
Ach, pointer, referentie... Eén pot nat en we weten wat ermee bedoeld wordt.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
durf ik niet te zeggen, nooit echt mee geprogrammeerd, ik gebruik voornamelijk Golang tegenwoordig.
nou ja... sommige dan.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, pointer, referentie... Eén pot nat en we weten wat ermee bedoeld wordt.
Daar draait mijn rekenmachine opquote:
Binair betekend niets anders dan een 0 of een 1, uiteindelijk draait alles wat digitaal is daaropquote:
:AsmPrgmFDCB24DEC9quote:Op woensdag 27 december 2017 23:31 schreef bondage het volgende:
Bij kwantumcomputers werkt het net weer even anders, dan kan het zowel een 0 als een 1 tegelijk zijn en wordt de werkelijke waarde pas bepaald zodra er een meting plaatsvind. Maar goed, ik voorspel nog geen kwantum rekenmachines de komende decennia.
Jaren geleden dat ik zo'n apparaat gebruikt heb. De uitgebreide versie van de windows rekenmachine voldoet nu prima. In ieder geval nog een fatsoenlijk product van Microsoft, de rest zijn ze hard aan het verstieren.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:35 schreef _--_ het volgende:
[..]
:AsmPrgmFDCB24DEC9
programmeren met assembler op je rekenmachine
Eigenlijk is het TI-BASIC met een assembler command![]()
Ze zijn nu verkrijgbaar met kleuren displayquote:Op woensdag 27 december 2017 23:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Jaren geleden dat ik zo'n apparaat gebruikt heb. De uitgebreide versie van de windows rekenmachine voldoet nu prima. In ieder geval nog een fatsoenlijk product van Microsoft, de rest zijn ze hard aan het verstieren.
Die van mij was monochroom. Maar ach, ik ben ermee opgegroeid. Mijn Gameboy kon behalve een paar tinten grijs ook niet veel beter weergeven. Was het gewend.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ze zijn nu verkrijgbaar met kleuren display
Ja, dat was al sws de woordgrapquote:
waarom werkt mijn pattern wel voor input maar niet voor textarea?quote:Op woensdag 27 december 2017 23:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, al genoeg van gehad vandaag...
Geen idee, geen zin om over na te denkenquote:Op woensdag 27 december 2017 23:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
waarom werkt mijn pattern wel voor input maar niet voor textarea?
quote:Op woensdag 27 december 2017 23:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee, geen zin om over na te denken
Wat voor ongein is ditquote:HTML5 <textarea> element does not support the pattern attribute.
omdat het een no go is zelf met regex te werken in HTML5, HTML5 heeft een bepaalde filosofie die neerkomt op niet zelf shit in elkaar te hacken.quote:
Ja, daarom werkt het wel met inputquote:Op donderdag 28 december 2017 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
omdat het een no go is zelf met regex te werken in HTML5, HTML5 heeft een bepaalde filosofie die neerkomt op niet zelf shit in elkaar te hacken.
https://www.w3schools.com/tags/att_input_pattern.aspquote:Op donderdag 28 december 2017 00:02 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, daarom werkt het wel met input
ik kijk naar leukere dingen.quote:
zoals?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik kijk naar leukere dingen.
Ik zeg toch ook dat het werkt met input debiel. Leer lezenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.w3schools.com/tags/att_input_pattern.asp
hier kneusje niet zo huilen is allemaal al lang gemaakt
ben je echt zo dom?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het werkt met input debiel. Leer lezen![]()
Pattern werkt niet met text area
hou maar opquote:Op donderdag 28 december 2017 00:04 schreef FlippingCoin het volgende:
streepje leer lezen of zo jezus
dit maakte ik al in groep 8 man, stop maar gewoon en wordt tegelzetter of zoquote:Op donderdag 28 december 2017 00:05 schreef _--_ het volgende:
[..]
hou maar op_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Je weet echt niet meer wat je zegt hequote:Op donderdag 28 december 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit maakte ik al in groep 8 man, stop maar gewoon en wordt tegelzetter of zo
jawelquote:Op donderdag 28 december 2017 00:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je weet echt niet meer wat je zegt he
wijsneus, jij bent de gene die me een kneus noemt omdat ik zeg dat het werkt met input.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jawel
in de 2e kon ik al C++ programmeren en jij loopt hier op vast man man man
Goed ideequote:Op donderdag 28 december 2017 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
maar ik ga eten zoeken veel boeiender
hahaha oké danquote:Op donderdag 28 december 2017 00:08 schreef _--_ het volgende:
Ik
[..]
wijsneus, jij bent de gene die me een kneus noemt omdat ik zeg dat het werkt met input.
en dan kom je vervolgens met een site waarin mijn punt nog harder wordt bewezen.
en dan mij kneus noemen.
jezus fucking christus
eten hequote:Op donderdag 28 december 2017 00:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha oké dan
succes met je moeilijke website man![]()
![]()
heb je al een back up voor als dit toch niet zo je ding blijkt?quote:
Ik heb je c++ programma gevonden.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je al een back up voor als dit toch niet zo je ding blijkt?
uhhhh...quote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik heb je c++ programma gevonden.
c = 1;
d = c++;
quote:Op donderdag 28 december 2017 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
uhhhh...
ja dat is mijn c++ man helemaal...
Jaquote:Op donderdag 28 december 2017 00:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb je al een back up voor als dit toch niet zo je ding blijkt?
maar serieus als je dit niet zelf kan oplossen is het niks voor jouquote:
IK HEB HET TOCH OPGELOST JIJ VERREKTE CLITORISSLAGERquote:Op donderdag 28 december 2017 00:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar serieus als je dit niet zelf kan oplossen is het niks voor jou
oké dan is het misschien wel jou ding.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef _--_ het volgende:
[..]
IK HEB HET TOCH OPGELOST JIJ VERREKTE CLITORISSLAGER
Nederlands is iig niet jouw dingquote:Op donderdag 28 december 2017 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké dan is het misschien wel jou ding.
jouw moeder wel knulquote:
JA GVD, PROBEER IK WEG TE GAAN ZIT JE UIT TE LOKKEN JIJ KUTTENLIKKENDE MANWIJFquote:
rustig.manquote:Op donderdag 28 december 2017 00:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
JA GVD, PROBEER IK WEG TE GAAN ZIT JE UIT TE LOKKEN JIJ KUTTENLIKKENDE MANWIJF
hoorde wat dingen over zusjes maar mijn naam is haasquote:Op donderdag 28 december 2017 00:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
JA GVD, PROBEER IK WEG TE GAAN ZIT JE UIT TE LOKKEN JIJ KUTTENLIKKENDE MANWIJF
Ik ben iig wel een man, kan je niet zeggen van flip.quote:
Ja, dat.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik kijk naar leukere dingen.
jij bent geen man hoorquote:Op donderdag 28 december 2017 00:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben iig wel een man, kan je niet zeggen van flip.
uh okquote:Op donderdag 28 december 2017 00:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben iig wel een man, kan je niet zeggen van flip.
Vind tegelzetter wel toepasselijk. Heel veel streepjes om je fetisj mee te voeden.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:06 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je weet echt niet meer wat je zegt he
en veel documentatie zal je niet hoeven lezen, ook wel handig.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind tegelzetter wel toepasselijk. Heel veel streepjes om je fetisj mee te voeden.
http://fvb.constructiv.be(...)ter%20nl_for_web.pdfquote:Op donderdag 28 december 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en veel documentatie zal je niet hoeven lezen, ook wel handig.
ja dat zeg ik, veel documentatie hoef je niet te lezen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:18 schreef _--_ het volgende:
[..]
http://fvb.constructiv.be(...)ter%20nl_for_web.pdf
ik ook niet honger gaat niet wegquote:
lkkrquote:Op donderdag 28 december 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet honger gaat niet weg
al twee peren in mijn mik
Klopt, beetje niveautje ikea handleiding.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en veel documentatie zal je niet hoeven lezen, ook wel handig.
precies.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, beetje niveautje ikea handleiding.
Peuk opsteken, honger zo weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ook niet honger gaat niet weg
al twee peren in mijn mik
dan maar lekker veel eten denk ik.quote:
suc6quote:Op donderdag 28 december 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
morgen eindelijk weer sporten, goed eten is niet verkeerd nu.
tyquote:
Klopt, al heb je ze erbij die het nog weten te verstieren... Voegen van de tegel niet mooi in lijn en meer van dat soort ongein qua afwerking waar ik me aan kan storen.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
precies.
ook niks mis mee, is nodig.
oké, hoop dat het nog lekker rustig is en niet al die met kerst volgevreten zwijnen er zijn met hun goede voornemensquote:
waars wel. Dat laatstequote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oké, hoop dat het nog lekker rustig is en niet al die met kerst volgevreten zwijnen er zijn met hun goede voornemens![]()
![]()
ja klopt, kan een ruimte aardig verneuken.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, al heb je ze erbij die het nog weten te verstieren... Voegen van de tegel niet mooi in lijn en meer van dat soort ongein qua afwerking waar ik me aan kan storen.
volgende week of die daarna zeker.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
waars wel. Dat laatste
bedsport doenquote:Op donderdag 28 december 2017 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
morgen eindelijk weer sporten, goed eten is niet verkeerd nu.
trustequote:
individuele sport danquote:
Waarom gebruik jij je stackoverflow account nietquote:
Heb nu een andere denk ikquote:Op donderdag 28 december 2017 00:30 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom gebruik jij je stackoverflow account niet, ja ik zit te stalken
Haha dat wel ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kan ook een goede training zijn
wat dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:31 schreef de_boswachter het volgende:
Donderdag kutprogramma. Walgelijke potten.
welke smaak?quote:Op donderdag 28 december 2017 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
die chips van AH Excellent is ook weer niet zo excellent
rode curry & koriander. op zich wel lekker, maar de knapperigheid vind ik tegenvallenquote:
ah smaak klinkt wel oké inderdaad, jammer dat ze niet goed knapperig zijn inderdaadquote:Op donderdag 28 december 2017 00:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
rode curry & koriander. op zich wel lekker, maar de knapperigheid vind ik tegenvallen
ja mooi zoquote:
back in nl. Morgen weer werken maar kan niet slapenquote:Op donderdag 28 december 2017 01:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja mooi zo
zit je nog in UK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |