quote:Op woensdag 27 december 2017 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt geen zin in Van der Voort die het hele jaar als een gemankeerde giraffe met lepra staat gooien en dan even doodleuk langs Van Barneveld huppelt.
Fout, de derde en laatste kwam in leg twee.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Sinds de eerste leg ofzo geen enkele 180'er meer.
ALTIJDquote:Op woensdag 27 december 2017 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt geen zin in Van der Voort die het hele jaar als een gemankeerde giraffe met lepra staat gooien en dan even doodleuk langs Van Barneveld huppelt.
Er moet wel een NEDERLANDER het toernooi winnen he.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen nadeel, joh. We kijken voor de spanning én het in stand houden van de Rob Cross-hypetrain.
Dit toernooi draait voor mij om ome Rob.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er moet wel een NEDERLANDER het toernooi winnen he.
Als Barney piekt tegen MvG, dan is de kans groot dat hij daarna gewoon de SF verliest.
Raybar ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef heywoodu het volgende:
vdVoort speelt tegen vBarneveld matiger dan tegen zijn andere twee tegenstanders dit WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |