Dat was echt geen foutje.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom stond dit er in 2012 niet in? Stond in 2011 op 688
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef ShinyStar het volgende:
Dit nummer is voor de ouders van Joke.
Met de karaoke?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef ShinyStar het volgende:
Conclusie: Borsato is verantwoordelijk voor elke doorbraakartiest.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, maar die is weer groot gemaakt door Borsato, dus indirect is Borsato ook verantwoordelijk voor de Beatles
Stop toch met koken.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef ShinyStar het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen weet dat dat onzin is. Je hebt ook koolrapen schorseneren en prei nodig.
Die waren ze vergeten in de stemlijst dacht ikquote:
Er moet echt iets mis zijn gegaan bij het tellen. Of Ron Stoeltie was iets te grof bezig met het snoeien van de lijst.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom stond dit er in 2012 niet in? Stond in 2011 op 688
Talentscoutje hoor die Borsato..quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, maar die is weer groot gemaakt door Borsato, dus indirect is Borsato ook verantwoordelijk voor de Beatles
Dat hebben ze zeker. Al vind ik de disconummers ook leuk.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef Martinello het volgende:
De pre-disco Bee Gees hebben best een paar hele mooie nummers neergezet.
Borsato started ook the joke.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Talentscoutje hoor die Borsato..
World vind ik wel wat hebben. En dit ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:14 schreef Martinello het volgende:
De pre-disco Bee Gees hebben best een paar hele mooie nummers neergezet.
Ik ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker. Al vind ik de disconummers ook leuk.
En Wordsquote:Op woensdag 27 december 2017 22:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
World vind ik wel wat hebben. En dit ook.
quote:
Dat is ordinair jatwerk van die Ierse grootheden.quote:
Is ze populair hier?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Zij is toch nergens zo populair als hier in Nederland?
Aantal concerten:quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Samen met Joequote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef Isorden het volgende:
Beth's versie van I'd Rather Go Blind is ook echt![]()
Dat vind ik toch opvallend hoe sommige nummers van alleen echt in Nederland bekend zijn, zoals Mark & Clark Band met Worn Down Piano of Dirty Old man van three degreesquote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Mét Joe Bonamassa niet te vergeten.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:18 schreef Isorden het volgende:
Beth's versie van I'd Rather Go Blind is ook echt![]()
Wild Places, Halo of Flies, Lion in the Morning Sun...quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik toch opvallend hoe sommige nummers van alleen echt in Nederland bekend zijn, zoals Mark & Clark Band met Worn Down Piano of Dirty Old man van three degrees
Wow. Ze is een soort Amerikaanse versie van Will & The People, maar dan met muziek ipv rotzooi.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aantal concerten:
[ afbeelding ]
Vind juist die andere nóg mooier.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind deze wel een stuk leuker dan haar andere notering
Israel vind ik stiekem erg mooi, maar die heeft de lijst nooit gehaald volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef Zorro het volgende:
Mijn favorite BeeGees is vannacht geweest zie ik. You Win Again
Geldt ook voor Halo of Flies van Alice Cooper.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat vind ik toch opvallend hoe sommige nummers van alleen echt in Nederland bekend zijn, zoals Mark & Clark Band met Worn Down Piano of Dirty Old man van three degrees
Halo of Flies ookquote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik alleen deze versie kende:quote:Op woensdag 27 december 2017 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mét Joe Bonamassa niet te vergeten.
En The Wild Placesquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geldt ook voor Halo of Flies van Alice Cooper.
*boks*quote:Op woensdag 27 december 2017 22:17 schreef Zorro het volgende:
Mijn favorite BeeGees is vannacht geweest zie ik. You Win Again
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik alleen deze versie kende:
Ik ken je bronquote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit hoger hand: van Marco's muziek rijdt je auto de berm in.
Straks tijdens de reclame ff luisterenquote:
"Je raadt nooit waar ik vanmiddag vanaf flikkerde"quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef noodgang het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
Zo ontzettend mooi .... en soort van tijdloos ...quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef ShinyStar het volgende:
Favoriete nummer van de Flat Earth Society is dit.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Je raadt nooit waar ik vanmiddag vanaf flikkerde"
en André van Duin later ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Dafne Schippers in de clip toch?
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wow. Ze is een soort Amerikaanse versie van Will & The People, maar dan met muziek ipv rotzooi.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Beegees hadden al ontdekt dat de aarde rond is. Waarom gaat Borsato dat nou weer ontkennen?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:20 schreef noodgang het volgende:
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond is?
BNW. TRU is voor occulte meuk, BNW voor complottheorieënquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef Zorro het volgende:
Marco moet eens in BNW komen kijken. Of is het TRU? Daar weten ze wel raad met een platte aarde.
Het is de waarheid!quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef cafca het volgende:
[..]
De Beegees hadden al ontdekt dat de aarde rond is. Waarom gaat Borsato dat nou weer ontkennen?
Fake news!
Ja nou, daar dusquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
BNW. TRU is voor occulte meuk
Keukentrapje?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.
quote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'N mooi nummer dit
There, I Said it
Ik ben blij dat ze niet meer in de top 2000 staan, wat was dat matigquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Will and the People zijn nog extremer. Die hebben tot op de dag van vandáág geen Engelstalige Wikipedia.
Je hoeft je nergens voor te schamen. Bekentenis is het begin van een stap naar een beter levenquote:Op woensdag 27 december 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo'N mooi nummer dit
There, I Said it
Dat was Hero, toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Dafne Schippers in de clip toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |