Nietes, hij mag zich verheugen op mijn moeders lievelings-dj-ding-schapquote:

daarom staat ie dus ook te laag.quote:

#metooquote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Die grijze baas in het café wilde zoenen maar zijn vrouw trok terug

quote:Op woensdag 27 december 2017 21:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nietes, hij mag zich verheugen op mijn moeders lievelings-dj-ding-schap

Staan er ook 4 keer in.quote:

Here is the news heb ik een jaar of 8 als vrije keuze ingestuurd, maar helaas.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Turn to Stone er niet meer in staat en dat Here is the News er nooit in heeft gestaan

Tsja de VPRO heeft geen zendtijd op Radio 2 hequote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Here is the news heb ik een jaar of 8 als vrije keuze ingestuurd, maar helaas.

Piet Veerman?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Kyran het volgende:
Straks de enige echte godin van NL muziek

Klopt. Maar ja bijna 9 jaar en gaat normaal rond half 9 naar bed. In de vakantie mag het iets later.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ging vroeger zeker een uur eerder.
Truste, Lennon!

Claudia zo ver weggezakt dit jaar?quote:Op woensdag 27 december 2017 21:13 schreef Kyran het volgende:
Straks de enige echte godin van NL muziek(wereld)

eens!quote:Op woensdag 27 december 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonde dat Turn to Stone er niet meer in staat en dat Here is the News er nooit in heeft gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |