Meh Guus heeft beterquote:Op woensdag 27 december 2017 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere van Elvis net.
Nu wel een mooie.
Op welk nummer heb jij gestemd?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben Elvis-fan maar het nummer waar ik op heb gestemd staat er niet (nooit) in.
Soms is het handiger ergens vanaf te blijven inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij kan niet de emotie brengen van het origineel maar vind dit toch wel een aardige cover. Alleen zijn sommige covers niet slim en daar is dit er 1 van...
dat nummer van Hazes heeft hij wel mooi gedaanquote:Op woensdag 27 december 2017 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan alleen Het Is Een Nacht nog aanhoren. Voor de rest, nee.
Snap ik. Als ik met zulke slechte muziek zoveel geld verdiende zou ik ook een blij ei zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 20:13 schreef Evertjan het volgende:
ik mag Guus wel lijkt mij een toffe gozer echt zo blij ei
quote:Op woensdag 27 december 2017 20:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Snap ik. Als ik met zulke slechte muziek zoveel geld verdiende zou ik ook een blij ei zijn
If I can dream (was een vrije keuze). Maar volgens mij staat dat bij Radio 2 niet eens in het systeem. Op Spotify ook alleen een live versie.quote:
Voldemort?quote:Op woensdag 27 december 2017 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel geluisterd nadat he-who-must-not-be-named de Amerikaanse verkiezingen had gewonnen.
Zou wat wezen als ook hier het origineel het moest afleggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:14 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog verheugen op de originele versie van Herbert
Nou ja, verheugen.. Dat liedje snijdt door je ziel.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:14 schreef Isorden het volgende:
Gelukkig kunnen we ons nog verheugen op de originele versie van Herbert
539.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:15 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe hoog staat Der Weg? Wel hoger dan dit hoop ik?
Dat ken ik ook niet. Ik ga het even opzoeken.quote:Op woensdag 27 december 2017 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
If I can dream (was een vrije keuze). Maar volgens mij staat dat bij Radio 2 niet eens in het systeem. Op Spotify ook alleen een live versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |