Hoe ze dat toch weten he, dat dat zo is gegaan. Zo knap.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb sowieso best vaak Titanic nog gekeken de afgelopen jaren.
Als de boot aan het zinken is en je zapt er langs, dan blijf je toch even kijken hoe die man naar beneden op die schroef valt.
Flame in My Head is nog wel aardigquote:Op woensdag 27 december 2017 19:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
(al moet ik toegeven dat ik ook niet zo heel veel meer ken)
Nee, hier had beter Arcade Fire een extra notering kunnen hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
yups.. maar of hij nou perse in de top 2000 moet staan?
Ik denk bij butfilm toch aan een ander eeeh genre.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb de film 1x gezien, maar dat was 1x teveel. Wat een butfilm.
No cars goquote:Op woensdag 27 december 2017 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hier had beter Arcade Fire een extra notering kunnen hebben
Jaja, dat wordt weer lekker onze sporters afzeiken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh ja!
Mooi nummertje wel!
2018 gaat niet zo goed worden..
Ik weet het nog zo goed, het konijnenhok was leegquote:
Iets van 400 plekkenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sgt Peppers genot
die is wel flink gestegen toch?
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo goed, het konijnenhok was leeg
De wondere wereld van de marketinghype die de Premier League is.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:34 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom is Virgil van Dijk 85 miljoen euro waard???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |