Beetje Phil Collins-achtig, al schijnt hij nu wel goed ziek te zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 19:00 schreef alopio het volgende:
December 2077
Soldaat van Oranje stopt NU ECHT....
De buren van de vrouw van Lange Frans. met een pistool op het hoofdquote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef alopio het volgende:
Maar wie stemt er in godsnaam op Lange Frans en Baas B met het land van?
jaquote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
Zijn er ook FOKkers het slachtoffer van de griepepidemie?
Peace en _Hestia_ hoorde ikquote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ne want ik kom niet buitenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
Boudewijn de Groot stemmers met dyslexiequote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef alopio het volgende:
Maar wie stemt er in godsnaam op Lange Frans en Baas B met het land van?
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ne want ik kom niet buiten
Nee want ik had het de afgelopen weken en toen was het nog geen epidemie.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben nog lekker maar ik ben bang dat ik na het werk ziek ga wordenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
Ben er net vanaf goddank.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:01 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2017 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De buren van de vrouw van Lange Frans. met een pistool op het hoofd
Ik vind die daarvoor beter, Laura en Take Your Mamaquote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Over guilty pleasures gesproken, geen Scissor Sisters in de lijst. Dat album uit 2006 is toch echt een gave plaat vind ik
Lange Zwans en Dwaas B zijn toch op een kutmanier uit elkaar gegaan? Denk eigenlijk niet dat ze dan nog zo fanatiek zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De buren van de vrouw van Lange Frans. met een pistool op het hoofd
Ik word altijd na de epidemie aangestoken door mensen die net weer herstellenquote:Op woensdag 27 december 2017 19:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want ik had het de afgelopen weken en toen was het nog geen epidemie.
Ik hoor ook nooit ergens bij
Is de WiFi in de trein goed genoeg om Radio te streamen?quote:Op woensdag 27 december 2017 19:02 schreef MTheBassman het volgende:
Nou ik zit eindelijk in het treintje naar Groningen dus dat wordt ff voor 2 en een half uur skeer met de koptelefoon luisterenkomt er een beetje een leuk uurtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |