Deze vind ik wel matig ja, sowieso moet er meer inzitten van hun eerste twee albums (ben ff de titels vergeten)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef cosmick het volgende:
Altijd zo'n hysterisch gedoe, dat Muse.
Agree. Dat was echt geniaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Mercy is zo'n nummer wat je live moet hebben gezien, wil je het écht waarderen. In Ziggo Dome sloten ze hiermee de main set af (inclusief confetti-regen). Was magisch
Dig Down, Unsustainable en Madness zijn vééééél erger dan dezequote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef richolio het volgende:
Het gaat wel, maar het is gewoon jammer. Van OoS - voor mij één van de beste platen ooit - naar zoiets dramatisch als D I C K D O W N.
zo wel dansen bij marianne he?! smakelijk!quote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef djenneke het volgende:
Mijn ovenschotel is klaarTot na het eten
quote:
Confetti, het is wat.quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dig Down, Unsustainable en Madness zijn vééééél erger dan deze
Madness, saai nummer zeg. Dat vond ik sws een matig album waar dat en Unsustainable op zaten (alweer titel vergeten)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dig Down, Unsustainable en Madness zijn vééééél erger dan deze
Dat is inderdaad een minder onderdeel van d plaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best leuke muziek, maar dat geil hoeft niet zo voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |