niks haat. gewoon het slechtste wat ze maakten mijn inziens.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mercy is wel een geinig popliedje, maar zeker niks bijzonders van Muse.
De haat snap ik echter niet
ach ik kan veel slechtere nummers bedenken dan dit en ook wel een paar (maar inderdaad wel weinig van Muse)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
niks haat. gewoon het slechtste wat ze maakten mijn inziens.
Hysteria weer van Futurism dan.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach ik kan veel slechtere nummers bedenken dan dit en ook wel een paar (maar inderdaad wel weinig van Muse)
vind dit vooral een slap aftreksel van Hysteria uiteindelijk
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer had ook van Is Ook Schitterend kunnen zijn.
Hier had ook Altijd Wel Iemand kunnen staan inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit nummer had ook van Is Ook Schitterend kunnen zijn.
Mwah dat vind ik wel meevallenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hysteria weer van Futurism dan.
Deze vind ik wel matig ja, sowieso moet er meer inzitten van hun eerste twee albums (ben ff de titels vergeten)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:38 schreef cosmick het volgende:
Altijd zo'n hysterisch gedoe, dat Muse.
Agree. Dat was echt geniaal.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Mercy is zo'n nummer wat je live moet hebben gezien, wil je het écht waarderen. In Ziggo Dome sloten ze hiermee de main set af (inclusief confetti-regen). Was magisch
Dig Down, Unsustainable en Madness zijn vééééél erger dan dezequote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef richolio het volgende:
Het gaat wel, maar het is gewoon jammer. Van OoS - voor mij één van de beste platen ooit - naar zoiets dramatisch als D I C K D O W N.
zo wel dansen bij marianne he?! smakelijk!quote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef djenneke het volgende:
Mijn ovenschotel is klaarTot na het eten
quote:
Confetti, het is wat.quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dig Down, Unsustainable en Madness zijn vééééél erger dan deze
Madness, saai nummer zeg. Dat vond ik sws een matig album waar dat en Unsustainable op zaten (alweer titel vergeten)quote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een minder onderdeel van d plaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best leuke muziek, maar dat geil hoeft niet zo voor mij
nja gewoon een geinig popliedje, beetje muzak maar dan wat schreeuwerigquote:Op woensdag 27 december 2017 18:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar ook dit vind ik een beetje zeikerig geschreeuw
Unsustainable is geweldig! Madness is heerlijk als dat gitaartje erin komt.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2nd Law. Geniaal album. Animals vooralquote:Op woensdag 27 december 2017 18:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Madness, saai nummer zeg. Dat vond ik sws een matig album waar dat en Unsustainable op zaten (alweer titel vergeten)
Tina Turnerquote:Op woensdag 27 december 2017 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Waar ken ik dit van? Uit een reclame? Cover?
Tina Turnerquote:Op woensdag 27 december 2017 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Beidenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:41 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Ja dat vind ik samen met Supremacy wel geniale nummers, de rest ben ik al een beetje vergetenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
2nd Law. Geniaal album. Animals vooral
Het is wel een van hun creatiefste albums. Erg veel afwisseling.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat vind ik samen met Supremacy wel geniale nummers, de rest ben ik al een beetje vergeten
Mensen die dat soort video's maken hebben echt tijd te veelquote:
Gelukkig hebben mensen dat hier niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die dat soort video's maken hebben echt tijd te veel
En dat is gelukkig al 10 jaar geledenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cover van Tina stond er maar 1x in zag ik
Maar ik bedank ze zeer voor de tijd die ze er insteken voor ons genotquote:Op woensdag 27 december 2017 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mensen die dat soort video's maken hebben echt tijd te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |