Nou voor op itunes/spotify en voor promotie-reasons is het alsnog fijn als er een (mooie) cd cover is hahahaquote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:13 schreef Riparius het volgende:
Ja, maar who cares sinds er geen fysieke CD singles meer worden uitgebracht? Vandaag was de release van de single. De clip komt a.s. vrijdag om 18:00 op YouTube. Hier trouwens nog een stukje over de opname van de clip uit het nieuws van ATV van afgelopen week.
Omg ja ik vond het al een beetje een weak-ass versie Yeke Yeke 2.0.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 20:11 schreef Danawinter het volgende:
"Maar hij was vijf en ik vier" is de raarste slotzin sinds "de eerste lieve woordjes, van mijn kleine broertje", en dat was ten minste nog ergens op gebaseerd. Het voelt niet echt als een conlusie van het liedje, dus vooral als een laatste zin, die afwijkt van alle andere refreinen vind ik het een aparte keuze.
Het is net alsof ze twee verschillende videoclips samen hebben gevoegd. Zo van 'oh nee dit concept is te sexy, even wat extra shots opnemen want K3 in Venezuela special". En dan die lelijk wigs op die mini-versie's van HKMquote:
Ach ja, de Radio 2 Zomerhit. Helemaal vergeten te kijken. Nu ja, dan maar terugkijken via VRTNU. Karen heeft dit jaar trouwens de prijs voor Beste doorbraak gewonnen.quote:
Wat een bullshit. Waarom mag zij de prijs wel krijgen als ze niet aanwezig zijn? Blof kon ook niet aanwezig zijn en en kreeg daardoor niet de hoofdprijs...quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:32 schreef Riparius het volgende:
maar Karen schitterde door afwezigheid.
Dat bericht verbaast me een beetje, want de Radio 2 Zomerhit is al 44 edities een Vlaams onderonsje zoals je kunt zien aan de lijst met winnaars. Een Nederlander (zoals Stef Bos) kan alleen winnen als die goed is geïntegreerd (dus: al jaren in Vlaanderen woont). Ook Belgische artiesten van over de taalgrens komen er eigenlijk niet aan te pas. Blanche was vorig jaar een uitzondering, waarschijnlijk omdat ze een paar keer bij Van Gils en gasten aan tafel had gezeten en had laten horen dat ze een klein beetje Vlaams babbelt. Bløf was sowieso kansloos, ook al hadden ze het hele jaar op één gestaan. Er zijn dacht ik ook wel vaker prijzen uitgereikt in absentia, dus aanwezigheid is althans voor de nevencategorieën geen criterium, genomineerd zijn uiteraard wel. Bij de VRT waren ze misschien wel opgelucht dat Karen was verhinderd, dan kon ze in ieder geval niet te laat komen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Waarom mag zij de prijs wel krijgen als ze niet aanwezig kon zijn? Blof kon ook niet aanwezig zijn en en kreeg daardoor niet de hoofdprijs...
Ach, ze heeft een gezond kleurtje en ziet er goed uit en zingt ook nog eens prima. Ik vind Hanne vaak wat bleekjes overkomen.quote:Also Marthe is zooo bruin geworden. Te veel bronzer? Ze hebben haar neus ook weer goed gecontoured ahaha
Dit was echt mijn favoriete liedje vroeger, en nog steeds echt een goed nummer. Wellicht dat ik daarom gelijk fan was van Demi toen ze hem zong bij K3 zoekt K3.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 01:22 schreef rowan634 het volgende:
dit blijft een banger
oya-lélé era was ook echt GODLEEN's beauty peak
extensions![]()
![]()
Ohja omg ripquote:Op donderdag 16 augustus 2018 21:06 schreef Danawinter het volgende:
Marthe en Viktor zijn overigens uit elkaar.
Dat is met dat soort series meestal wel, toch? Volgens mij had Het Huis Anubis ook maar vier seizoenen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 19:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Meanwhile Ghostrockers stopt ook nog
ja hahahhaha ffsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 23:28 schreef Danawinter het volgende:
Wat een gedoe allemaal weer, haha.
Bedankt voor het uploaden, ik was vergeten te kijken. Grappig om te horen dat Karen nog met zo veel van haar exen bevriend is, Gert en Regi spreekt ze geloof ik ook nog redelijk vaak.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 03:43 schreef Riparius het volgende:
TV tip: vanavond om 21:15 uur op één Het zomert met ..., een zonnige talkshow waarin Bruno Wyndaele elke dag één bijzondere gast uitnodigt op een zomerse buitenlocatie in Vlaanderen. Een muziekgroep zorgt voor het ultieme zomergevoel. Vandaag is Karen te gast.
Nu hier te bekijken en te downloaden.
Aw, Kristel's lievelingsliedje! Wanneer gaat hij iets zingen met Kristel?quote:
Deze podcast is er nu ook met K3 als gasten. Het was al een tijdje terug, maar ik weet niet of mensen het hier al geluisterd hadden. Klaasje legt onder andere uit waarom ze eerst Alieke heette, en dat haar familie haar nog steeds Alieke noemt. Klaasje voor K3 kiezen was dus wel een bewuste keuze, maar het is ook wel echt haar naam.quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:33 schreef Riparius het volgende:
Miguel Wiels was gisteren te gast bij Maarten en Dorothee van Qmusic (BE). De volledige podcast is nu hier te beluisteren.
Jup ze werkt nu bij Rituals, las ik laatst op haar Linkedin.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:50 schreef Danawinter het volgende:
Jindra in een radioprogramma hoor vertellen dat ze nu in de retail zit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |