Blof is sowieso beter dan U2.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pfff, het huidige U2 mag blij zijn als ze het niveau van Blof kunnen halen
Hun nieuwe album is toch best primaquote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Grounds for Divorcequote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef Cee het volgende:
Vier keer in de lijst?Deze, Lippy Kids, One Day Like This en...?
een anderequote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef Cee het volgende:
Grounds for Divorcequote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef Cee het volgende:
Nou ja, sommigen zijn super kutquote:
dat zijn harde tekstenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Hun nieuwe album is toch best prima
Het ligt dus vooral aan de watterige opvoeding van die mannen. Goed onderzoek inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2017 16:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)j-vrouwen-minder-erg
Je kon bij De Kwis ook een dekbedovertrek met dat krantenbericht erop krijgenquote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat alle dames dit ff lezen! Nooit meer zeuren op je kerel (indien aanwezig)!
Dit is 1 van mijn moeilijkste keuzes in het leven. Beide vind ik echt kutquote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blof is sowieso beter dan U2.
Grounds 4 divorcequote:Op woensdag 27 december 2017 16:31 schreef Cee het volgende:
En nog altijd vergeet ik L.V.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |