Heb je met pubers in huis vast wel eerder gedaanquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet ik ook zijn telefoon afpakken.

zijn dat andere eigenaars?quote:

Helemaal nietquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zelfs die hebben volgens mij meer variatie in hun hits dan Oasis

Ik stem er elk jaar op, maar het mag niet niet baten.quote:

en ? enig resultaat ?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben naar Enschede gekomen om ontwikkelingswerk te gaan doen.

Weet niet precies, Atak was een tijdje geleden veranderd maar Metropool van Hengelo enzo weet ik verder niks van.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?

Leuk je te treffenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, de onzin van Joezi ook weer

ja, jammer. De beoogde samenwerking hadden ze al veel eerder moeten doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
De nieuwe gaat dicht toch, omdat Metropool in Hengelo beter loopt?

Op De Waarheid? Wist niet dat je zo'n Marco fan bentquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik stem er elk jaar op, maar het mag niet niet baten.

Ja, dat is waar!quote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Heb je met pubers in huis vast wel eerder gedaan

Dat verbaast mequote:Op woensdag 27 december 2017 13:11 schreef Uccie het volgende:
Breaking: Het schijnt dat de broers weer on speaking term zijn sinds deze kerst
 Staat dit in zo'n Engels roddelblad? Daar komt dit elke maand wel langs, dus is niet erg geloofwaardig.
 Staat dit in zo'n Engels roddelblad? Daar komt dit elke maand wel langs, dus is niet erg geloofwaardig.

Jaquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
4-5 uur in de wachtrij staan

Nooitquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op De Waarheid? Wist niet dat je zo'n Marco fan bent

geen idee of dat andere eigenaren zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn dat andere eigenaars?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |