cola zonder prik dus..quote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja er gebeurt gewoon totaal niks in zijn muziek maar het wordt ook nooit vervelend inderdaad
Muzikaal behang noemen we zoiets
De tering. Ga maar eens live sessies luisterenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja er gebeurt gewoon totaal niks in zijn muziek maar het wordt ook nooit vervelend inderdaad
Muzikaal behang noemen we zoiets
Ik ken hem niet persoonlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat is idd zonde. En hij heeft zijn persoonlijkheid ook niet mee, mr douchebag
Ik heb hem live gezien op Pinkpop, zelden zoiets saais meegemaakt.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
De tering. Ga maar eens live sessies luisteren
Dat is vals, dit niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan zeuren op Coldplay.Wat een aids is dit.
Wacht ff...quote:
Op pinkpop was hij dat wel. Bij het concert vond ik het totaal nietquote:Op woensdag 27 december 2017 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat is idd zonde. En hij heeft zijn persoonlijkheid ook niet mee, mr douchebag
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
John heeft een rascistische penis
Een kleine jongen?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
John heeft een rascistische penis
Coldplay heeft prachtige liedjes gemaakt... alleen is dat al zo lang geleden.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is vals, dit niet.
Mijn hersens trekken de stem van Chris Martin niet. Dat is de grootste klacht over Coldplay. Verder prima muziek. Als iemand het anders zingt, is het dikke prima.
Maar die hebben ze nooit uitgebracht?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Coldplay heeft prachtige liedjes gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |