Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar niet zo mooi als Accidental Babies

Was die 1e niet portugees?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nou, Spaans niet als ik al die studenten zo zie losgaan op Ai Se Tu Puego en Despacito

up & up zegt me niks maar het is vast recente Koudspel zooi dus kan niet veel zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef Bugno het volgende:
Yourick kan niet wachten op Despacito én Up & Up.

Ja. Muziek en tekst moeten kloppen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de tekst?

Affirmativequote:

die heb ik nog gepushed voor de V500quote:

Esikmo is ook een topperquote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar niet zo mooi als Accidental Babies

Correct.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
up & up zegt me niks maar het is vast recente Koudspel zooi dus kan niet veel zijn

Waarom niet?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Muziek en tekst moeten kloppen.
Ik trek dit gewoon niet. Vraag mij niet waarom.

Bijna hetzelfde toch?quote:

Ja heb die uitzending niet geluisterdquote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heb ik nog gepushed voor de V500

Omdat het mij niet raakt. Ik ben een zwaar emotioneel persoon. Muziek moet mij raken.quote:

geen accidental babiesquote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Damien Rice top 10:
1. The Blowers daughter
2. 9 Crimes
3. Volcanos
4. Cheers darling
5. Coconut Skins
6. My favorite faded fantasy
7. Cannonball
8. Eskimo
9. Elephant
10. Prague
| Forum Opties | |