wel gestegen!quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup schandalig, deze van Yes stond heel lang veel hoger
quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Dit nummer hoor ik voor het eerst denk ik.
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Dacht dat jij naar de winkel ging.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De andere noteringen van Yes (muv dat matige Owner of a Lonely Heart) vind ik teveel zenuwenmuziek, deze kitschnotering is precies goed en erg lekker
Ik ook....quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Lijkt me sterk, vorig jaar vond je dit namelijk ook al kutquote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Roundabout vind ik ook een goede, alleen word die doorgaans ergens in het midden afgebroken.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De andere noteringen van Yes (muv dat matige Owner of a Lonely Heart) vind ik teveel zenuwenmuziek, deze kitschnotering is precies goed en erg lekker
Ik ben al terug. Hoefde maar een paar dingen te hebben en de winkel zit 1 straat verder.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dacht dat jij naar de winkel ging.
Gezien wat er komt had je wel iets langer weg kunnen blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al terug. Hoefde maar een paar dingen te hebben en de winkel zit 1 straat verder.
Ah, dan heb ik het gewoon uit mijn geheugen verbannen.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, vorig jaar vond je dit namelijk ook al kut
quote:Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef peaceman het volgende:
Ik hoop dat Diaan even de lyrics zoekt bij het nummer hierna...
Dit compenseert je Maroon 5-geneuzel weerquote:Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik hoef het ook niet per sé nog een keer te horen, krijg er de zenuwen van.
die kan nu ook afgevinkt worden voor de bingo kaartquote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 09:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
die kan nu ook afgevinkt worden voor de bingo kaart
Je hebt nog niet verteld of ik nu onder of boven 0 sta met mijn tussentijdse score. Wil proberen tegen 31 december toch minstens op 10 te staan.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dit compenseert je Maroon 5-geneuzel weer
quote:Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef peaceman het volgende:
benieuwd welk instrumentaal nummer er zo komt.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:24 schreef peaceman het volgende:
Waarom heb jij dezelfde UI als Bugno??quote:Op woensdag 27 december 2017 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd welk instrumentaal nummer er zo komt.
Mijn gok is l'amour toujours maar ik laat me graag verrassen dus hoor zo wat het werkelijk is
Maar in dat nummer wordt nog gezongen (lol).quote:Op woensdag 27 december 2017 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
benieuwd welk instrumentaal nummer er zo komt.
Mijn gok is l'amour toujours maar ik laat me graag verrassen dus hoor zo wat het werkelijk is
Het voelt inderdaad bijna niet meer alsof ik maar 4.5 uur slaap achter de kiezen hebquote:Op woensdag 27 december 2017 09:26 schreef laxus13 het volgende:
Overigens wel een lekker muziekje om goed wakker te worden
Ik ben zo'n coach die niet gelooft in tussenstanden. Gedraag je nou maar alsof je diep, diep in de min staat.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Je hebt nog niet verteld of ik nu onder of boven 0 sta met mijn tussentijdse score. Wil proberen tegen 31 december toch minstens op 10 te staan.
Hoe houd je dat uit johquote:Op woensdag 27 december 2017 09:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het voelt inderdaad bijna niet meer alsof ik maar 4.5 uur slaap achter de kiezen heb ;')
Iets met niet te verliezen bets toch verliezen.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde UI als Bugno??
Als student die veel reist raak je gewend aan achterlijke slaappatronen en tijdenquote:Op woensdag 27 december 2017 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe houd je dat uit joh. Ik zou helemaal gek worden.
oh ik ben niet de persoon die het minst geslapen heeft dusquote:Op woensdag 27 december 2017 09:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het voelt inderdaad bijna niet meer alsof ik maar 4.5 uur slaap achter de kiezen heb
Ow okay!quote:Op woensdag 27 december 2017 09:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iets met niet te verliezen bets toch verliezen.
5 uurtjes hier, helemaal prima.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe houd je dat uit joh. Ik zou helemaal gek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |