Nederland is een smaakvol land.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:19 schreef MTheBassman het volgende:
Elton John's nummers zijn trouwens bijna allemaal flink gestegen zegHij is niet doodgegaan neem ik aan, anders heb ik wel onder een hele diepe rots geleefd.
Ik denk dat hij een beetje is meegereden op de George Michael-trein.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:19 schreef MTheBassman het volgende:
Elton John's nummers zijn trouwens bijna allemaal flink gestegen zegHij is niet doodgegaan neem ik aan, anders heb ik wel onder een hele diepe rots geleefd.
dus je wilt zeggen dat ie binnenkort dood gaat?quote:Op woensdag 27 december 2017 09:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een beetje is meegereden op de George Michael-trein.
Jup schandalig, deze van Yes stond heel lang veel hogerquote:
Breng het universum nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
dus je wilt zeggen dat ie binnenkort dood gaat?
wel gestegen!quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup schandalig, deze van Yes stond heel lang veel hoger
quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Dit nummer hoor ik voor het eerst denk ik.
dat denk ik niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Dacht dat jij naar de winkel ging.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De andere noteringen van Yes (muv dat matige Owner of a Lonely Heart) vind ik teveel zenuwenmuziek, deze kitschnotering is precies goed en erg lekker
Ik ook....quote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Lijkt me sterk, vorig jaar vond je dit namelijk ook al kutquote:Op woensdag 27 december 2017 09:21 schreef Cee het volgende:
Roundabout vind ik ook een goede, alleen word die doorgaans ergens in het midden afgebroken.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De andere noteringen van Yes (muv dat matige Owner of a Lonely Heart) vind ik teveel zenuwenmuziek, deze kitschnotering is precies goed en erg lekker
Ik ben al terug. Hoefde maar een paar dingen te hebben en de winkel zit 1 straat verder.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dacht dat jij naar de winkel ging.
Gezien wat er komt had je wel iets langer weg kunnen blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben al terug. Hoefde maar een paar dingen te hebben en de winkel zit 1 straat verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |