Niet hier.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inloggen op Litebit gaat prima.
Verkoop de boel dan gewoon en stap in zo'n geweldig project dat in 2 weken je geld vertienvoudigt.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:08 schreef VeX- het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar ik zit er in om geld te maken. Al die dingen die waves doet hebben maar voor een marginale prijsgroei/marktaandeel gezorgd al met al. Zeker vergeleken met tig andere coins die andere (mindere) features hebben maar zoveel makkelijker market cap dan waves vergaren. De Wavesprijs reageert nauwelijks op nieuws. Misschien zit de markt er dan gewoon helemaal niet op te wachten?
Waves is een van de langer lopende projecten in crypto. Het wordt tijd dat het zich gaat uitbetalen end zich ook prijstechnisch gaat onderscheiden.
[..]
Het gaat er niet alleen om dat de prijs minder schommelt, dat doet waves (waarvan zon 50% geleased wordt) ook, maar dat de prijs snel omhoog gaat en de currency in korte tijd marktaandeel weet te veroveren.
Waves weet geen marketaandeel te veroveren op andere topcoins! Sterker nog, waves wordt gewoon ingehaald door tal nieuwere coins.
Het hoeft toch niet alles of niks te zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Verkoop de boel dan gewoon en stap in zo'n geweldig project dat in 2 weken je geld vertienvoudigt.
Put your money where your mouth is.
VeX- weet precies welke nieuwe projectjes hem op korte termijn veel geld opleveren, dan begrijp ik niet waarom hij in Waves blijft zitten en er vervolgens over blijft klagen, maand na maand.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:25 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet alles of niks te zijn?
Same here hoor. Heb net een volledig uur uitgetrokken om zoveel mogelijk te stallen op mijn trezor, maar altijd teringbang dat het fout gaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Wel triest; dan heb ik me zo veel verdiept in Ethereum en zou ik zo een smart contract kunnen schrijven, en dan durf ik niet eens tokens naar m'n offline wallet te gooien uit angst het te verneuken![]()
Er is helemaal niks aan de hand, het ligt aan jou. Litebit werkt nog steeds prima.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:19 schreef ErikHolten het volgende:
[..]
Niet hier.
Ik weet zeker dat mijn wachtwoord correct is maar zelfs het herstellen van mijn wachtwoord geeft me geen mail... wat is er aan de hand daaro?
Coinbase werkt niet want mijn creditcard is dood en band overboeking duurt 2 dagen ter confirmatie.
Wat een kutsites
Wat kan er dan precies fout gaan?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Same here hoor. Heb net een volledig uur uitgetrokken om zoveel mogelijk te stallen op mijn trezor, maar altijd teringbang dat het fout gaat.
Correct.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ah oke. Dus dat staat voor de munt waarmee je betaalt? Duidelijk.
Ik heb zo'n Ledger Nano S gekregen voor kerst, moet er ook maar eens mee aan de slag gaan. Eerst maar 1 ETH proberen en niet alles tegelijkquote:Op woensdag 27 december 2017 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Same here hoor. Heb net een volledig uur uitgetrokken om zoveel mogelijk te stallen op mijn trezor, maar altijd teringbang dat het fout gaat.
Reden: shitcoin.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik zit in meerdere projecten maar waves, waar ik sinds de ICO in zit, is een van mn grotere. Als ik nu verkoop, terwijl het nog onderpresteerd, vind ik dat zonde van mn tijd. Ben op zich meer een holder dan trader.
Het probleem is dat ik het project waves goed vind, maar waves fundamenteel kut blijft onderpresteren. De markt lijkt geen kut om waves te geven. Daar moet een reden voor zijn.
Soms moet je geduld hebben...begon ook te twijfelen over mijn rippletjes...maar die knalden ineens omhoogquote:Op woensdag 27 december 2017 15:39 schreef VeX- het volgende:
Ik zit in meerdere projecten maar waves, waar ik sinds de ICO in zit, is een van mn grotere. Als ik nu verkoop, terwijl het nog onderpresteerd, vind ik dat zonde van mn tijd. Ben op zich meer een holder dan trader.
Het probleem is dat ik het project waves goed vind, maar waves fundamenteel kut blijft onderpresteren. De markt lijkt geen kut om waves te geven. Daar moet een reden voor zijn.
Je bent uiteindelijk ook afhankelijk van het contract, of dat wel helemaal goed en duidelijk werkt. Als je al snel merkt dat het sturen van je wallet problematisch wordt, dan kan je het beter op de exchange laten.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit in een notendop. Niemand zit op Waves te wachten blijkbaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Reden: shitcoin.
Was het zes maanden geleden ook. Dat is het nu nog steeds. Hele jaar kijkt men uit op de NG lancering en is het moment daar gebeurt er geen fuck met de prijs.
Nobody gives a flying fuck.
Ja, en dan verkoop je ze en dan schieten ze omhoog, story of my life.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit in een notendop. Niemand zit op Waves te wachten blijkbaar.
Waves is gewoon een geflopt project. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar wat ik wel weet is dat ze flink hebben ingeleverd op andere gebieden om die snelheid te garanderen. Aangezien Ethereum als allergrootste blockchain nog steeds prima loopt zonder dergelijke ingrepen, heeft het geen toegevoegde waarde momenteel..quote:Op woensdag 27 december 2017 15:39 schreef VeX- het volgende:
Needs more Modum.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:48 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en dan verkoop je ze en dan schieten ze omhoog, story of my life.
Voorlopig FOMO ik Vechain en Raiblocks...
Wat doet het?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Needs more Modum.
Ja, die ga ik hypen zoals ik een paar dagen terug beloofd heb
Ik vraag me soms wel eens af waar jij informatie over je uitspraken altijd vandaan haalt.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waves is gewoon een geflopt project. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar wat ik wel weet is dat ze flink hebben ingeleverd op andere gebieden om die snelheid te garanderen. Aangezien Ethereum als allergrootste blockchain nog steeds prima loopt zonder dergelijke ingrepen, heeft het geen toegevoegde waarde momenteel..
Modum is een leuk project. Maar temperatuur in de blockchain opslaan is nogal fraudegevoelig.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Needs more Modum.
Ja, die ga ik hypen zoals ik een paar dagen terug beloofd heb
De cryptopoezen nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waves is gewoon een geflopt project. Ik heb me er nooit echt in verdiept, maar wat ik wel weet is dat ze flink hebben ingeleverd op andere gebieden om die snelheid te garanderen. Aangezien Ethereum als allergrootste blockchain nog steeds prima loopt zonder dergelijke ingrepen, heeft het geen toegevoegde waarde momenteel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |