kunt het meer zien als mishandeling en dat het vermeende slachtoffer en dader het beide ontkrachten en er geen zichtbare blauwe plekken zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof je een persoon die een moord heeft gepleegd gaat vrijspreken omdat hij zelf ontkende.
Verge is momenteel een gigantische bende, en ik kan er met al mijn verstand niet bij dat er daadwerkelijk mensen zijn die de huidige waarde gerechtvaardigd vinden.
Gaat echt wel dippen als ie op een normale exchange komt hoor. Dan willen mensen hun winst innen.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:27 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een dipje van RaiBlocks zodat ik nog wat bij kan kopen voordat hij op Kucoin komt, maar hij stijgt maar door.
Koop dan gewoon. Altijd dat afwachten op de dip en daardoor de boot missenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:27 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog op een dipje van RaiBlocks zodat ik nog wat bij kan kopen voordat hij op Kucoin komt, maar hij stijgt maar door.
Verge daalt?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:27 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ondanks het gehaat op Verge zijn we gewoon weer aan het plussen
jij ook hier ?!? Dit is TVSC nietquote:Op woensdag 27 december 2017 13:27 schreef tralalala het volgende:
Het gepeupel heeft ons gevondenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jij ook hier ?!? Dit is TVSC niet
probeer eens origineel plaatje te postenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het gepeupel heeft ons gevonden
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:41 schreef Oscar. het volgende:
[..]
probeer eens origineel plaatje te posten
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het lijkt IOTA welVergeleken met Verge is IOTA de ultieme technologie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Maakt me niet uit, ik krijg gratis ETH elke maandquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:54 schreef Xrenity het volgende:
SIFT ineens +170%?
Is die eigenlijk überhaupt te traden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |