Rondje van Klaas dusquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag 5000 dollar rijker geworden
nu zal dr snugles wel komen en roepen dat ik moet oprotten
Hele grote impact.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:29 schreef sandertjuh het volgende:
VEN gaat ook errrrrrrug lekker op dit moment.. komen nog grote dingen aan binnen 3 dagen. Ben heel erg benieuwd hoeveel impact dit nog op de prijs gaat hebben
Januari is MODmaand, de eerste stappen richting 50$quote:Op woensdag 27 december 2017 17:56 schreef Awsom het volgende:
[..]
1000% Moon??Dan gooi ik er nog een paar eth in
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
tip
Dogecoin Exchange
DOGE/BTC
24hr High
0.00000062
24hr Low
0.00000053
zondag op meer dan 0.00000077
zou zomaar weer kunnen gebeuren.
Met grote hoeveelheden kan je hier wel centjes op pakken
Geen dank
Je wint pas als je uitcashed hèquote:Op woensdag 27 december 2017 17:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vandaag 5000 dollar rijker geworden
nu zal dr snugles wel komen en roepen dat ik moet oprotten
Dubbele moonquote:Op woensdag 27 december 2017 17:56 schreef Awsom het volgende:
[..]
1000% Moon??Dan gooi ik er nog een paar eth in
je bent een jaar te laatquote:Op woensdag 27 december 2017 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
tip
Dogecoin Exchange
DOGE/BTC
24hr High
0.00000062
24hr Low
0.00000053
zondag op meer dan 0.00000077
zou zomaar weer kunnen gebeuren.
Met grote hoeveelheden kan je hier wel centjes op pakken
Geen dank
Gaat goed inderdaad, en ook wel een leuke currency. Vanmiddag op 0.00010110 gekocht.quote:Op woensdag 27 december 2017 17:29 schreef sandertjuh het volgende:
VEN gaat ook errrrrrrug lekker op dit moment.. komen nog grote dingen aan binnen 3 dagen. Ben heel erg benieuwd hoeveel impact dit nog op de prijs gaat hebben
Haha, ik heb een dikke fomo buy gedaan vanmiddag op VEN, de helft van m'n waves zit erin, voorlopig geen slechte keuze geweestquote:Op woensdag 27 december 2017 17:29 schreef sandertjuh het volgende:
Xminatorgod had hem al getipt vorige week, maximaal profijtquote:Op woensdag 27 december 2017 17:29 schreef sandertjuh het volgende:
Alrighty! Nu heb ik niet meer het idee dat je maar wat roeptquote:Op woensdag 27 december 2017 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum loopt idd vol, en dat is iets waar momenteel kei- en keihard aan gewerkt wordt. Maar itt waves willen ze geen consessies doen op het gebied van decentralisatie en veiligheid, wat het meteen een stuk lastiger maakt allemaal. Toch heeft Ethereum nu al het vermogen om meer transacties af te handelen dan elke andere blockchain bij elkaar opgeteld, dat is eigenlijk al een hele kunst op zich.
En zoals ik net uitlegde, hebben die veelgebruikte programmeertalen hun mankementen. En ik denk persoonlijk dat een smart contract zo laag mogelijk geprogrammeerd moet worden, dus met een Solidity en niet met een Javascript. En zo lastig is Solidity nou ook weer niet als je al ervaring hebt met low-level talen als C++.
Het was/is anders ook VEN. Verwarrend dat ze dus blijkbaar zijn veranderd.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef ChickenMan het volgende:
Met VEN bedoelen jullie VeChain toch? De afkorting is VET https://coinmarketcap.com/currencies/vechain/
quote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef betyar het volgende:
2.5k in XVG geduwd. Ben benieuwd, denk niet dat de munt zal verdwijnen.
Low-level programmeren = motortjes individueel besturenquote:Op woensdag 27 december 2017 18:43 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Alrighty! Nu heb ik niet meer het idee dat je maar wat roept![]()
Jammer dat dit soort posts een zeldzaamheid zijn (in z'n algemeenheid hier)
Toen was ik vooral bezig met rondkijken in deze wereld.quote:Op woensdag 27 december 2017 18:50 schreef Awsom het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent een paar weken te laat vriend
gastquote:Op woensdag 27 december 2017 18:47 schreef betyar het volgende:
2.5k in XVG geduwd. Ben benieuwd, denk niet dat de munt zal verdwijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |