Geen liefde voor Third?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heel Dummy, helft van Portishead en een derde van Third denk ik.
sour times is volgens mij nog wel geregeld op de radio gedraaid. Roads en The Rip minder voor zover ik weet.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Roads toch? The Rip is wel mooier dan Sour Times.
Publieke orgie?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef Berkery het volgende:
Studententijdnostalgie. In mijn introductieweek deed ik rare dingen op de dansvloer bij dit nummer
Die is ook ondergewaardeerd. Alsof je terug in de jaren 50 bentquote:
Ze zijn wel ondergewaardeerd. Third vind ik zelf het beste van ze. Dat is geweldigquote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke Chase The Tear en een aantal nummers van de s.t. niet maar de rest zou mijn hoogste 2000 wel halen denk ik, zoveel liedjes hebben ze natuurlijk ook weer niet.
Sowieso heel Third wel, dat album is vrij compleet
Roads ook welquote:Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
sour times is volgens mij nog wel geregeld op de radio gedraaid. Roads en The Rip minder voor zover ik weet.
Doe eens voor?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:33 schreef Berkery het volgende:
Studententijdnostalgie. In mijn introductieweek deed ik rare dingen op de dansvloer bij dit nummer
Machine Gun skip ik altijdquote:Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen liefde voor Third?dat vind ik wel hun beste, oke Deep Water is niet zo. Maar godverdomme wat zijn The Rip, Machine Gun, We Carry on en ook THREADS
![]()
![]()
goed
Machine Gun was mijn eerste kennismakingquote:
Roads speelt heeeuul makkelijk op gitaar.quote:
goed dan gaat het tussen roads en sour timesquote:
Op zich is die ondergewaardeerdheid ook wel weer logisch, aangezien ze zelf eigenlijk helemaal niet in de publiciteit wilden komen.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze zijn wel ondergewaardeerd. Third vind ik zelf het beste van ze. Dat is geweldig
Je kan ze niet betichten van media geilheid neequote:Op woensdag 27 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich is die ondergewaardeerdheid ook wel weer logisch, aangezien ze zelf eigenlijk helemaal niet in de publiciteit wilden komen.
Die livesessie (hoe heet het ook alweer)quote:Op woensdag 27 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op zich is die ondergewaardeerdheid ook wel weer logisch, aangezien ze zelf eigenlijk helemaal niet in de publiciteit wilden komen.
Intro van Tigerfeet en deze zijn hetzelfdequote:Op woensdag 27 december 2017 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tigerfeet en de Sweet zijn leuker
ach maakt mij ook weer niet zoveel uit, ik snap wel waarom Portishead er niet zo vaak in staat en ik denk dat mijn mening over ze hier algemeen bekend isquote:Op woensdag 27 december 2017 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Roseland NYCquote:Op woensdag 27 december 2017 00:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die livesessie (hoe heet het ook alweer)Zoveel genie (toetsen én zang)
dit is erg goedkoop natuurlijk maar ik vind t wel swingenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:36 schreef Bugno het volgende:
Dit trek ik slecht (hoor het nu ook voor het eerst)
Heeft ook met drankgebruik te maken. Long Blond Animal van de GE herinner ik me ook nog. Meer nietquote:
zal het uurlijstje zo eens bekijken, dan plan ik mijn slaapmoment wel effe inquote:Op woensdag 27 december 2017 00:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het volgende uurtje is wel prima, die wordt in bed nog even meegepikt
quote:Op woensdag 27 december 2017 00:37 schreef Berkery het volgende:
[..]
Heeft ook met drankgebruik te maken. Long Blond Animal van de GE herinner ik me ook nog. Meer niet
Kan nog wel eens even slikken worden hoor, wees gewaarschuwdquote:Op woensdag 27 december 2017 00:38 schreef djenneke het volgende:
[..]Ik word er niet minder nieuwsgierig van
vandaag is pas 39 minuten bezigquote:Op woensdag 27 december 2017 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
inb4 iemand die zegt 'vandaag is pas een uur bezig'
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |