Wow, jij loopt achterquote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van allerslechtste Nederlandse songteksten ooit. Eigenlijk enkel XdB kan Syb nog overtreffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer hebben ze geschreven toen iemand aan Ringo vroeg: "Voor wie drum jij eigenlijk?"

Het is geen facebook!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom kan ik een post eigenlijk niet gewoon liken

Arme Ringo, elke band moet helaas een Ringo hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer hebben ze geschreven toen iemand aan Ringo vroeg: "Voor wie drum jij eigenlijk?"

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:

je moet werken?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Goed hoor
Alleen jammer dat ik vandaag zoveel heb moeten missen en komende dagen kan ik ook niet heel veel luisteren. Maar wat ik kan doe ik

Dit is eigenlijk hetzelfde nummer als de vorige maar dan omgekeerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kan ook bijna niet anders.

Bijna niet maar vaak wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kan ook bijna niet anders.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |