Bert en Ruurdquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van allerslechtste Nederlandse songteksten ooit. Eigenlijk enkel XdB kan Syb nog overtreffen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we t de George Beker noemen

Vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer nep dan?Mn eerste jaar top2000

Dat laatste ging het om, dat vroeg ik ook toch of niet dan.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 88, een beetje weinig (maar in ieder geval wel weer een getal ja)

Goed hoorquote:

Mja, ik post zo ______/\-\______/|--------______quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer negatief verrast hoe laag ik sta. Voor mijn gevoel post ik best veel, maar vaak sta ik niet eens in de top 50.
Nu post ik ook wel ongeveer alleen in dit topic zo de laatste week van het jaar. Wielrennen ligt stil en schaatsen volg ik meer op een ander forum, en ESF komt later wel weer. De laatste tijd beland ik wel af en toe in een theologische discussie op Fok!.

Goed stuk, maar zij slagen er ook wel in om alles helemaal dood te analyseren.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Inderdaad. Een van allerslechtste Nederlandse songteksten ooit. Eigenlijk enkel XdB kan Syb nog overtreffen

Herkenbaar. Ik sta op plek 31 en ik had eigenlijk hoger verwacht. Maar ja, gemiddeld post ik 3x per dag, dan is dit erg veelquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben altijd weer negatief verrast hoe laag ik sta. Voor mijn gevoel post ik best veel, maar vaak sta ik niet eens in de top 50.

Inderdaad. Een van allerslechtste Nederlandse songteksten ooit. Eigenlijk enkel XdB kan Syb nog overtreffenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef djenneke het volgende:
In het hart van mijn gevoel.
Serieus.
Dit krijg je uit je pen / typemachine / toetsenbord / whatever?
Zonder schaamte...?

waarom kan ik een post eigenlijk niet gewoon likenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laten we t de George Beker noemen

maar het getal klopt niet hequote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat laatste ging het om, dat vroeg ik ook toch of niet dan.

Is er niet zo'n filmpje over een nummer van Blof?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wow, jij loopt achterquote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer hebben ze geschreven toen iemand aan Ringo vroeg: "Voor wie drum jij eigenlijk?"

Het is geen facebook!quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom kan ik een post eigenlijk niet gewoon liken

Arme Ringo, elke band moet helaas een Ringo hebbenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:
Dit nummer hebben ze geschreven toen iemand aan Ringo vroeg: "Voor wie drum jij eigenlijk?"

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef Zorro het volgende:

je moet werken?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Goed hoor
Alleen jammer dat ik vandaag zoveel heb moeten missen en komende dagen kan ik ook niet heel veel luisteren. Maar wat ik kan doe ik

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dit is eigenlijk hetzelfde nummer als de vorige maar dan omgekeerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kan ook bijna niet anders.

Bijna niet maar vaak wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kan ook bijna niet anders.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |