Truste en succesquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Lieve vriendjes en vriendinnetjes van FOK!
Ik kruip onder de wol. Morgen moet ik vroeg op - met mijn cursus- en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.
Veel luistergenot en uitbuiksucces gewenst!!
ow Sylvanaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jullie hebben die naam al heel vaak genoemd
Zelfde als een niet-populaire zwarte vrouw
Matt Simons?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Succes met de cursus!quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kruip onder de wol. Morgen moet ik vroeg op - met mijn cursus- en ook nog fris, monter, uitgeslapen en alert zijn.
Kenny B. - Parijsquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef Berkery het volgende:
Hierna gaat iedereen posten wat #1 stond toen ze eindexamen deden, zijn we weer drie topics verder.
Bij mij The Bangles - Eternal Flame
Ahw dat is best een zielig liedje.quote:
Pass The Dutchie hier.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het dubbele, maar afijn.
Ook prima hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een prima liedje
Hier Alexis Jordan - Happiness
Heus nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het dubbele, maar afijn.
Gewoon meespelen op de stationspianoquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik loop keihard Break on through to the other side mee te schreeuwen over Utrecht Centraal
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Is dat de reden dat je je naam hier veranderd hebt? Vanwege mevrouw Simons?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Je wordt oud.quote:
Kan me wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je je naam hier veranderd hebt? Vanwege mevrouw Simons?
Zeg maar gerust een smartlap...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ahw dat is best een zielig liedje.
Dat heeft wel meegespeeld jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je je naam hier veranderd hebt? Vanwege mevrouw Simons?
Zo, jij kan al bijna je AOW aanvragen.quote:
Waarom een wasmachine? Ik ben toch niet voor niets getrouwd?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
[..]
Je gaat door voor de wasmachine
#metooquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom een wasmachine? Ik ben toch niet voor niets getrouwd?
Haha koelkast heb je zeker ook alquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hestia is ook wel een mooie naamquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat heeft wel meegespeeld ja
( ook wel andere redenen hoor)
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben jij Marco Borsato ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik Twenty One Pilots ontdekt heb?
Ik was met 2 vrienden bij hun allereerste optreden in Nederland, in de Charlie (kleinste podium) op Lowlands. Ze hadden toen net Vessel uit. Vlak daarna werden ze al een stuk bekender en toen Blurryface uitkwam was het hek helemaal van de dam, en nu staan ze gewoon 2x in de top 2000. Wel trots op.
dus eigenlijk zijn ze door jou zo bekend geworden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was met 2 vrienden bij hun allereerste optreden in Nederland, in de Charlie (kleinste podium) op Lowlands. Ze hadden toen net Vessel uit. Vlak daarna werden ze al een stuk bekender en toen Blurryface uitkwam was het hek helemaal van de dam, en nu staan ze gewoon 2x in de top 2000. Wel trots op.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat optreden heeft ze veel fans opgeleverd, was enorm strak. Helaas meer poppy opgegaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Kan ook gewoon in de ghetto van Blerickquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef ok01 het volgende:
I want to wake Up in a city that never sleeps
Laatst al geprobeerd, werkte helaas niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo, jij kan al bijna je AOW aanvragen.
Dat doet iedere muzikant tegenwoordig. Het liefst met de ogen dicht, zodat je eventueel wat streakers over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef Bugno het volgende:
Meh... dit trek ik slecht. Die uiiiiiiitt-gereeeeeeeekteeeeeee letterrrrrr-greeeeehhhhhhhhhhhhh-pen..
Dankje, dat vond ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hestia is ook wel een mooie naam
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha koelkast heb je zeker ook al
In de oorlog? Vermomd als Onion Sellers?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Gelukkig heten er maar 2 vrouwen in Nederland Sylvana natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje, dat vond ik ook
En sowieso wel fijner om weer iets anoniemer te zijn en niet onder mn eigen naam te posten.
Good meuningquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de oorlog? Vermomd als Onion Sellers?
De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laatst al geprobeerd, werkte helaas niet.
Ga eens naar het Midden-Oostenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was daar na 3 dagen echt he-le-maal klaar mee. De hitte alleen al.
Jij postte dan ook niet veel in 2002-2005quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Pino112 het volgende:
De user Sylvana zegt me ook niks overigens.
Ja tochquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig heten er maar 2 vrouwen in Nederland Sylvana natuurlijk
Een overdosis mag...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Pino112 het volgende:
De user Sylvana zegt me ook niks overigens.
En die van Dumpert-Autobahnquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Why the fuck would you do that?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens naar het Midden-Oosten
50 graden in de zomer, lekker man.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga eens naar het Midden-Oosten
‘allo ‘alloquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de oorlog? Vermomd als Onion Sellers?
Dat zijn er twee te veelquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd in mei of september gaan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was daar na 3 dagen echt he-le-maal klaar mee. De hitte alleen al.
Haha nouja had hem tot dit jaar. Maar heel veel postte ik de afgelopen jaren niet meer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij postte dan ook niet veel in 2002-2005
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sylvana van de Formule 1 show![]()
![]()
Zou een prima plek voor een WK Wielrennen zijn dacht ik zo.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
50 graden in de zomer, lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |