dat waren nog eens tijden!quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:32 schreef djenneke het volgende:
Toen ik geboren werd maakten ze muziek op varkensblazen met grote botten van gedode Mammoeten. Bij een knapperend vuurtje. Dat dan weer wel.

Toen jij geboren werd liep iedereen nog naakt rond, toch?quote:

Ik kan het wel waarderen, maar is niet echt een nummer 1 hit idd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
welnee joh.. ik twijfelde zelfs of ik zou vertellen

Sinds ik er weer ben gaat het wel een stuk harderquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit topic gaat er ook weer met n razende vaart doorheen

Dit was een pareltje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit topic gaat er ook weer met n razende vaart doorheen

WIE ZINGT ER MET DE BUNNYMENquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEEEEZEL!!

Nee. In een berenvelquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen jij geboren werd liep iedereen nog naakt rond, toch?

Ik vind het gewoon jammer dat het niet een gewoon echt goed nummer is... maar ja...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan het wel waarderen, maar is niet echt een nummer 1 hit idd.

Noem je jezelf nu gewoon een ouwe lul?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef Zorro het volgende:
Ik zal ook even en duit in het welbekende zakje doen:
Mijn nr 1 waren er eigenlijk twee. Kijk, ze moeten wel wat voor je over hebben he
The Beatles met We Can Work It Out / Day Tripper dubbele A kant en zo alles.
Jazeker, de Beatles. Ik kan er ook niks aan doen. En nee, het was geen heruitgave.

snellerquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Sinds ik er weer ben gaat het wel een stuk harder

das een aardigequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. I Just Can't Stop Loving You.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |