Naakt geboren en naakt gezongen, Suzanne Hoffs sympathiseerde met hestia en mijquote:
Ja, ik overweeg vannacht lekker lang op te blijven om de schade in te halen. Morgen de hele dag toch niks te doen.quote:
Geven, nemen, orgies maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan nemen
daar heb ik nog wel een leuke anekdote overquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonde. Toch altijd leuk om te weten of iets naakt is ingezongen.
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, ik overweeg vannacht lekker lang op te blijven om de schade in te halen. Morgen de hele dag toch niks te doen.
Ben Naaktgeboren?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Naakt geboren en naakt gezongen, Suzanne Hoffs sympathiseerde met hestia en mij
Is ook wel een leuk nummerquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:30 schreef peaceman het volgende:
Bij mij stond Tigerfeet van MUD op 1
Eensquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk nummer
Hey Jim, I want you to spell me something
De afgelopen 27 topics? Tuurlijk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Welkom terug, pak een stoel, lees even bij.
moeten we nu raden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Toen ik geboren werd stond er een lied van Michael Jackson op 1. Niet deze trouwens
welnee joh.. ik twijfelde zelfs of ik zou vertellenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook wel een leuk nummer
HOE HEET DE BURGEMEESTER VAN WEEEEZEL!!quote:
Inderdaad.... was eigenlijk van plan vroeg te gaan slapen.... maar heb mezelf inmiddels overgehaald om minimaal mn volgende nummer uit mn stemlijstje te halenquote:
Je had zeker zeer spectaculaire zangkretenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |