Nou, ik had graag nog een anekdote er bij gehoord. Bij voorkeur met groenvoorzieningen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:09 schreef MielMonteur het volgende:
Zie dat ik vorig uur twee van de stemlijst gemist heb (The Cure en Temper Trap)
Achja, jammer maar niet meer dan dat
Vertel... jij weet dat vast!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze was gewoon nakend in de videoclip he jongens
Zou ze het zo ingezongen hebben?
Zonder baard?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is het 2e nummer van dit uur en ik ken deze en de vorige terwijl ik dacht van niet
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb ik niet helaas, gewoon gestemd omdat het lekkere nummers zijn. Niet alles heeft een verhaalquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik had graag nog een anekdote er bij gehoord. Bij voorkeur met groenvoorzieningen.
Is die video ergens te vinden? Ik heb hem nodig voor uh, mijn essay.quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Plastificeer je 'm even?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is die video ergens te vinden? Ik heb hem nodig voor uh, mijn essay.
Nee die had geen uitnodiging... (of wel, geen idee eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |