Hoewel het natuurlijk hun recht is zijn de Turken we erg zielig in deze. Wraakcontroles.quote:Op het vliegveld Atatürk in Istanbul zijn gisteren Nederlandse toeristen gecontroleerd op drugs. De Nederlanders kwamen 's avonds laat aan met een vlucht vanaf Schiphol. Een deel van de passagiers werd meegenomen voor een drugscontrole. Daarbij werd hun bagage gecontroleerd door drugshonden.
De drugscontroles zijn volgens de Turkse krant Hurriyet een wraakactie voor eerdere drugscontroles bij Turkse passagiers op Schiphol.
Woedend
Het is niet voor het eerst dat Turkije zo reageert op drugscontroles bij Turkse passagiers. In oktober werden Duitse passagiers streng gecontroleerd op drugs nadat drugscontroles waren uitgevoerd op de luchthaven van München.
Dezelfde maand reageerde Turkije woedend op een soortgelijke controle van de Oostenrijkse autoriteiten op het vliegveld van Wenen. De Turkse minister van Buitenlandse Zaken noemde dat toen "intimidatie van passagiers".
Bron:https://nos.nl/artikel/22(...)egveld-istanbul.html
Nee die wraakcontroles zijn niet intimiderend. Achterlijk land is het toch.quote:ISTANBUL - Turkse politieagenten hebben op eerste kerstdag Nederlandse passagiers uit wraak onderworpen aan een drugscontrole op het grootste vliegveld van Istanbul. Dat meldden Turkse media.
De passagiers die ’s avonds vanaf Schiphol naar Atatürk Airport vlogen met vlucht 1954 TK van Turkish Airlines, werden na de landing gecontroleerd door drugshonden en agenten. Pas als de controle was afgerond, mochten ze door de douane, schrijft Dogan News Agency.
De controles zouden een soort wraakactie zijn voor een eerder incident op Schiphol, waarbij Turkse passagiers werden gecontroleerd. Toen gebruikten de Nederlandse autoriteiten drugshonden om mensen te controleren die naar Turkije zouden vliegen.
Volgens Hurriyet, een Turkse krant, gebeuren dit soort wraakacties vaker. Zo werden onlangs Duitse toeristen gecontroleerd, nadat in oktober op de luchthaven van München honden waren ingezet om mensen te checken. Diezelfde maand lokte een soortgelijke controle van Oostenrijkse autoriteiten een woedende reactie van Ankara. Die noemde de actie „intimidatie van passagiers.”
Turkish Airlines
Een woordvoerster van Turkish Airlines laat weten dat de luchtvaartmaatschappij niets te zeggen heeft over de veiligheidsmaatregelen op een vliegveld. Wel kan ze bevestigen dat het om de passagiers van slechts één vlucht ging die werden gecontroleerd.
Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)ederlandse-toeristen
Mag niet tegen TURKSE staatsburgers. Het is immers HUN land en Schiphol is HUN vliegveld.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:24 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is er mis met controle met honden? Doen ze vaker op Schiphol hoor. Ze lopen tussendoor en snuffelen alleen. Op straat zou ik het niet willen, maar dit heeft een functie.
Tja, als je zo gaat denken, dan kun je tegenwoordig bijna nergens meer naar toequote:Op dinsdag 26 december 2017 20:25 schreef Snowsquall het volgende:
Al kreeg ik het gratis aangeboden incl. betaald verlof dan ging ik er nog niet naartoe....Walgelijke land/leider
PVV'ers die op vakantie gaan naar turrekaiquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:23 schreef Digi2 het volgende:
Nederlandse toeristen die zo gierig zijn 5 jaar voorarrest te riskeren voor een goedkopere vakantie
Turkish Airlines TK 1954quote:
Doe ik dan ook niet. Dld België Frankrijk Italië en dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:27 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Tja, als je zo gaat denken, dan kun je tegenwoordig bijna nergens meer naar toe
Waarom zouden we daar niet meer op vakantie gaan ? De krachtige personen van het mannelijk geslacht zijn van daar toch uitgezwermd over de gehele wereld ? M.a.w de achterlijkheid is daar dan toch weg ? Of vergis ik me ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Daarom nooit op vakantie gaan naar dat gare derde wereld land
De krachtigste Turk aller tijden zit er nog, en die zou graag even in jouw anus willen kijken of je daar toevallig geen drugs hebt verstopt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar niet meer op vakantie gaan ? De krachtige personen van het mannelijk geslacht zijn van daar toch uitgezwermd over de gehele wereld ? M.a.w de achterlijkheid is daar dan toch weg ? Of vergis ik me ?
Dat heeft Nederland ook gedaan met de 100% controles op vluchten uit Paramaribo.quote:
jankenquote:Op dinsdag 26 december 2017 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Daarom nooit op vakantie gaan naar dat gare derde wereld land
Ik kan nooit controleren of dat daar nog zoveel achterlijkheid is. Moet dus geloven wat de media vertelt. Maar volgens mijn waarnemingen kan het daar in Turkije niet meer zo slecht zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 20:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
De krachtigste Turk aller tijden zit er nog, en die zou graag even in jouw anus willen kijken of je daar toevallig geen drugs hebt verstopt.
Trots kan snel omslaan naar frustratie.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Voor een 'trots' volk zijn ze vaak ERG snel op hun pikkie getrapt daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |