abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176021401
quote:
Op het vliegveld Atatürk in Istanbul zijn gisteren Nederlandse toeristen gecontroleerd op drugs. De Nederlanders kwamen 's avonds laat aan met een vlucht vanaf Schiphol. Een deel van de passagiers werd meegenomen voor een drugscontrole. Daarbij werd hun bagage gecontroleerd door drugshonden.

De drugscontroles zijn volgens de Turkse krant Hurriyet een wraakactie voor eerdere drugscontroles bij Turkse passagiers op Schiphol.

Woedend

Het is niet voor het eerst dat Turkije zo reageert op drugscontroles bij Turkse passagiers. In oktober werden Duitse passagiers streng gecontroleerd op drugs nadat drugscontroles waren uitgevoerd op de luchthaven van München.

Dezelfde maand reageerde Turkije woedend op een soortgelijke controle van de Oostenrijkse autoriteiten op het vliegveld van Wenen. De Turkse minister van Buitenlandse Zaken noemde dat toen "intimidatie van passagiers".

Bron:https://nos.nl/artikel/22(...)egveld-istanbul.html
Hoewel het natuurlijk hun recht is zijn de Turken we erg zielig in deze. Wraakcontroles.

Het is echt te triest voor woorden.
zie email 27 oktober
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:17:30 #2
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_176021433
turkije altijd nummer 1
pi_176021473
turken. :')

Kinderachtige platkoppen.
pi_176021488
Daarom nooit op vakantie gaan naar dat gare derde wereld land
pi_176021517
quote:
ISTANBUL - Turkse politieagenten hebben op eerste kerstdag Nederlandse passagiers uit wraak onderworpen aan een drugscontrole op het grootste vliegveld van Istanbul. Dat meldden Turkse media.

De passagiers die ’s avonds vanaf Schiphol naar Atatürk Airport vlogen met vlucht 1954 TK van Turkish Airlines, werden na de landing gecontroleerd door drugshonden en agenten. Pas als de controle was afgerond, mochten ze door de douane, schrijft Dogan News Agency.

De controles zouden een soort wraakactie zijn voor een eerder incident op Schiphol, waarbij Turkse passagiers werden gecontroleerd. Toen gebruikten de Nederlandse autoriteiten drugshonden om mensen te controleren die naar Turkije zouden vliegen.

Volgens Hurriyet, een Turkse krant, gebeuren dit soort wraakacties vaker. Zo werden onlangs Duitse toeristen gecontroleerd, nadat in oktober op de luchthaven van München honden waren ingezet om mensen te checken. Diezelfde maand lokte een soortgelijke controle van Oostenrijkse autoriteiten een woedende reactie van Ankara. Die noemde de actie „intimidatie van passagiers.”

Turkish Airlines

Een woordvoerster van Turkish Airlines laat weten dat de luchtvaartmaatschappij niets te zeggen heeft over de veiligheidsmaatregelen op een vliegveld. Wel kan ze bevestigen dat het om de passagiers van slechts één vlucht ging die werden gecontroleerd.

Bron:https://www.telegraaf.nl/(...)ederlandse-toeristen
Nee die wraakcontroles zijn niet intimiderend. Achterlijk land is het toch.
zie email 27 oktober
pi_176021529
Nederlandse toeristen die zo gierig zijn 5 jaar voorarrest te riskeren voor een goedkopere vakantie _O-
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_176021533
Wat is er mis met controle met honden? Doen ze vaker op Schiphol hoor. Ze lopen tussendoor en snuffelen alleen. Op straat zou ik het niet willen, maar dit heeft een functie.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  † In Memoriam † dinsdag 26 december 2017 @ 20:25:23 #8
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176021560
Al kreeg ik het gratis aangeboden incl. betaald verlof dan ging ik er nog niet naartoe....Walgelijke land/leider :r
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176021568
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:24 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is er mis met controle met honden? Doen ze vaker op Schiphol hoor. Ze lopen tussendoor en snuffelen alleen. Op straat zou ik het niet willen, maar dit heeft een functie.
Mag niet tegen TURKSE staatsburgers. Het is immers HUN land en Schiphol is HUN vliegveld. :')
zie email 27 oktober
pi_176021596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:25 schreef Snowsquall het volgende:
Al kreeg ik het gratis aangeboden incl. betaald verlof dan ging ik er nog niet naartoe....Walgelijke land/leider :r
Tja, als je zo gaat denken, dan kun je tegenwoordig bijna nergens meer naar toe ;(
pi_176021609
Je gaat bijna denken dat ze een heel klein piemeltje hebben en daarom steeds maar weer overcompenseren :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176021634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:23 schreef Digi2 het volgende:
Nederlandse toeristen die zo gierig zijn 5 jaar voorarrest te riskeren voor een goedkopere vakantie _O-
PVV'ers die op vakantie gaan naar turrekai :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 26 december 2017 @ 20:31:38 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_176021640
War on Drugs, niets dan ellende. Legalize! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_176021676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:22 schreef trein2000 het volgende:
1954 TK
Turkish Airlines TK 1954
Istanboel Atatürk · di 26 december

Geschatte aankomsttijd
23:38

Een nieuwe lading PVV-tokkies is alweer richting torkiye :')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176021680
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:27 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Tja, als je zo gaat denken, dan kun je tegenwoordig bijna nergens meer naar toe ;(
Doe ik dan ook niet. Dld België Frankrijk Italië en dan houdt het wel op.
zie email 27 oktober
pi_176021759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Waarom zouden we daar niet meer op vakantie gaan ? De krachtige personen van het mannelijk geslacht zijn van daar toch uitgezwermd over de gehele wereld ? M.a.w de achterlijkheid is daar dan toch weg ? Of vergis ik me ?
pi_176021958
Je moet als turk inmiddels toch wel echt kunnen zeggen dat je blij bent dat je uit dat pauper land bent ontsnapt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176022005
Full cavity searches ook? :D
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_176022031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:40 schreef torentje het volgende:

[..]

Waarom zouden we daar niet meer op vakantie gaan ? De krachtige personen van het mannelijk geslacht zijn van daar toch uitgezwermd over de gehele wereld ? M.a.w de achterlijkheid is daar dan toch weg ? Of vergis ik me ?
De krachtigste Turk aller tijden zit er nog, en die zou graag even in jouw anus willen kijken of je daar toevallig geen drugs hebt verstopt.
pi_176022263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:52 schreef Hathor het volgende:
Full cavity searches ook? :D
Dat heeft Nederland ook gedaan met de 100% controles op vluchten uit Paramaribo.
Gratis röntgenfoto er ook nog bij op zijn tijd :7
  dinsdag 26 december 2017 @ 23:32:45 #21
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_176026066
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
janken
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_176029786
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 20:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

De krachtigste Turk aller tijden zit er nog, en die zou graag even in jouw anus willen kijken of je daar toevallig geen drugs hebt verstopt.
Ik kan nooit controleren of dat daar nog zoveel achterlijkheid is. Moet dus geloven wat de media vertelt. Maar volgens mijn waarnemingen kan het daar in Turkije niet meer zo slecht zijn.
pi_176032629
Je kunt als toerist in Turkije ten alle tijde een speelbal worden van Erdogan c.s. defacto gegijzeld onder het mom van voorarrest. Let wel! Je kunt in Turkije 5 jaar in voorarrest worden vastgehouden zonder officiele aanklacht. Vraag jezelf af of een goedkopere vakantie opweegt tegen dit risico?

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 27-12-2017 11:06:33 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 27 december 2017 @ 11:09:19 #24
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_176033105
Voor een 'trots' volk zijn ze vaak ERG snel op hun pikkie getrapt daar :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_176033141
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Voor een 'trots' volk zijn ze vaak ERG snel op hun pikkie getrapt daar :')
Trots kan snel omslaan naar frustratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')