Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Het is 25 december, negen uur. Zappen is zinloos. Dit is… de Radio 2 Top 2000. (geesh kon dat niet korter?) En dan gaat dit topic even helemaal los. 50000 posts in een weekje, daar lachen wij om. Wilde U altijd al weten dat Atomic Kitten Eternal Flame naakt heeft ingezongen? Of wilde U soms weten dat de drummer van de Beatles geen baard heeft? Het kan hier allemaal. Zelfs allerlei andere lollige feitjes passeren de revue. Wist U bijvoorbeeld dat Kayak stiekem altijd over een ‘Reverse Queen’ zong? Misschien bent U wel geïnteresseerd in familietaferelen tijdens “Waarom fluister ik jouw naam nog”. Het kan allemaal. Babbel hier gewoon gezellig mee en leer dat dit het enige topic is waarbij bij het woord Lennon niet meteen aan een Beatle wordt gedacht en dat sommige mensen blijkbaar een Top 2000 kunnen overleven met 20 uur slaap. Want dit is de gezelligste reeks van het jaar.
Radio 2 Top 2000: Editie 2017 Het is alweer de negentiende editie van het grootste radio-evenement van de radio. Radio 2 draait 7 dagen lang de beste platen aldus het Nederlandse stemvee, vanaf eerste kerstdag tot het laatste uurtje in 2017. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te volgen via de website van Radio 2.
Wat kunnen wij doen? Meeluisteren en meeposten. En bovenal, stemmen. Natuurlijk zou de Top 2000 de Top 2000 niet zijn als er niet een hoop bagger in zou staan, dus wij hopen vooral dat jullie allemaal op Thuis van Marco B--- wacht nee doe dit toch maar niet. Er gaat namelijk al zoveel moois uit, daarom mogen een paar pareltjes wel even aangehaald worden. Uiteraard was er de competitie van D. begin dit jaar met 80’s liedjes
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 9 Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew 8 Pet Shop Boys - Suburbia 8
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer? Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
Presentatie De presentatie is dit jaar in handen van: 06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom 09.00 - 12.00 uur Bart Arens 12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman 14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt 16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild 18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes 20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse 22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen 00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn 02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben 04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune ( ) blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
De Top 2000 in beeld Cultura 24: Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3 Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website http://www.nporadio2.nl/top2000/home Etalagekanalen Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!
Vanaf wanneer stemmen? De stemweek was van 1 t/m 8 december
Staat ie in de top 2000? Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: OUT in 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond! die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Het gaat om het orgel. Het hele lied gaat over het orgel.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Help, mijn moeder is vieze liedjes aan het zingen. Weet niet of ik het erger vind dan DC Lewis of niet
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef peaceman het volgende: Ik zal wel 1 van de weinigen zijn... ik vind dit verschrikkelijk... En dan heb ik het niet alleen over zijn geslisssssssssss
Op dinsdag 26 december 2017 18:26 schreef peaceman het volgende: Ik zal wel 1 van de weinigen zijn... ik vind dit verschrikkelijk... En dan heb ik het niet alleen over zijn geslisssssssssss
Dat mag. Wat ik wel met deze muziek heb, net als met Boudewijn de Groot (weet even niet meer wie deze geschreven heeft) is dat de woordkeuze heel erg jaren '70 is. Van die "vrijgevochten" woorden die nu vooral oubollig klinken.
Van die mannen die "vrijen" zeggen ipv "seks". Beetje viezig.
Someone left a cake out in the rain I don't think that I can take it
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb werkelijk geen idee waar het hier over gaat
Is... is dit weer zo'n schaars moment? Moeten we jou iets bijbrengen?
Als het over Potter gaat, don't bother. Net zo kansloos als mij leren LARP-en
incidenteel. Was wel gaaf geweest als ie dit in een Potter-film had gezongen
Ik had dit nog niet meegekregen in mijn levenswijsheid.
Maar je weet wel dat deze man in Harry Potter zat? Figuratively speaking dan hè. No pedo.
Nog net. maar al die lastige woorden...
Op dinsdag 26 december 2017 18:35 schreef ArnieAlberts het volgende: Dan ben je in dat café na 2 uur wachten, en dan ga je gewoon zwakzinnig aan een tafeltje zitten kaarten, zonder mee te doen met de muziek...
Staat Keane ook op de bingo-kaart? Of valt dat meer onder Keanen?
Op dinsdag 26 december 2017 18:36 schreef Zorro het volgende: Ik ken heel Harry Potter niet. Ja het zijn boeken over een tovenaarskind of zoiets. Dat was het wel.
ik ben ooit half gedwongen om de eerste film te kijken. Vond het niet boeiend en zelfs een beetje eng
Ik ook hoor, al is het alweer vijf jaar geleden dat ik een marathon van 8 films heb gehouden Binnenkort maar weer eens.
Op dinsdag 26 december 2017 18:41 schreef livelink het volgende: Summertime Zelf stem ik er niet op, maar gelukkig nemen anderen die taak altijd wel op zich.
Tentoonstelling (of ja, het is meer dat ze een complete studio hebben omgebouwd tot HP museum) is echt een aanrader. Staat die great dining hall ook gewoon helemaal compleet, en andere sets en zo ontzettend veel rekwisieten. Je weet niet wat je ziet.
Toneelstuk is in twee delen zelfs, dus je bent er een dag mee kwijt!
Tentoonstelling (of ja, het is meer dat ze een complete studio hebben omgebouwd tot HP museum) is echt een aanrader. Staat die great dining hall ook gewoon helemaal compleet, en andere sets en zo ontzettend veel rekwisieten. Je weet niet wat je ziet.
Toneelstuk is in twee delen zelfs, dus je bent er een dag mee kwijt!
Oeh, klinkt tof! Misschien leuk ideetje voor de zomer
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Dido leeft die nog eigenlijk? Hoor je nooit meer wat van.
Op dinsdag 26 december 2017 18:48 schreef Mystikvm het volgende: Deze kan ook in het lijstje van artiesten met "vieze" namen. Samen met Cock Robin en Gerard Cox.
Ik was twee weken terug nog in De Cocksdorp
Op dinsdag 26 december 2017 18:48 schreef Mystikvm het volgende: Deze kan ook in het lijstje van artiesten met "vieze" namen. Samen met Cock Robin en Gerard Cox.
En David Essex
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ik dacht vroeger altijd dat ze 'I will go down with this shit' zong
Hier schreef Tim86 het volgende: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Mystikvm het volgende: Dit nummer heb ik een hartgrondige hekel aan. Gelukkig heeft deze man met Iron Sky alles weer goed gemaakt.
Op dinsdag 26 december 2017 18:53 schreef Mystikvm het volgende: Dit nummer heb ik een hartgrondige hekel aan. Gelukkig heeft deze man met Iron Sky alles weer goed gemaakt.
Ik heb het eigenlijk andersom. Deze vind ik geweldig, maar Iron Sky heb ik veel te vaak gehoord.
Ik ben eigenlijk pas vanaf Iron Sky aandacht gaan schenken aan deze artiest. Omdat ik dit nummer zo verschrikkelijk vind. Beetje Eagle Eye Cherry achtige vibe krijg ik er van. Die trek ik ook slecht.
Ik durf de boel niet te jinxen, maar merken jullie ook dat aan het eind van ieder uur niet meer die vervelende audio-appjes voorbij komen net als vorige jaren?
Op dinsdag 26 december 2017 18:56 schreef Cee het volgende: Ik durf de boel niet te jinxen, maar merken jullie ook dat aan het eind van ieder uur niet meer die vervelende audio-appjes voorbij komen net als vorige jaren?
verrek. houden zo.
When I was a child I had a fever. My hands felt just like two balloons.
Op dinsdag 26 december 2017 18:56 schreef Cee het volgende: Ik durf de boel niet te jinxen, maar merken jullie ook dat aan het eind van ieder uur niet meer die vervelende audio-appjes voorbij komen net als vorige jaren?
'De top 2000 is top', man wat kon ik me ergeren aan die cringey audioclips
Ja errug fijn
Heel fijn inderdaad, je gaat bijna denken dat ze wel aan zelfreflectie doen
Ik heb het gegoogled, je hebt gelijk. Daar wilde ik ook heen, maar een vriend van me moest even naar de EHBO (niets ernstigs), waardoor we dat optreden gemist hebben
Heerlijk wezen kaasfonduen met de hele familie en nu terug in de auto lekker de Top 2000 luisteren!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik ben eigenlijk pas vanaf Iron Sky aandacht gaan schenken aan deze artiest. Omdat ik dit nummer zo verschrikkelijk vind. Beetje Eagle Eye Cherry achtige vibe krijg ik er van. Die trek ik ook slecht.
Wist niet dat er meer goeds achter zat.
Sowieso is het hele album waar Iron Sky op staat de moeite waard, maar ook Sunny Side Up is een leuk album wel.
Ik heb het gegoogled, je hebt gelijk. Daar wilde ik ook heen, maar een vriend van me moest even naar de EHBO (niets ernstigs), waardoor we dat optreden gemist hebben
Het was verschrikkelijk heet die dag weet ik nog, de dag erna was er dat noodweer. Memorabele editie. Ook opvallend veel goede muziek, Pinkpop vind ik verder maar niets de laatste jaren.
1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough Ilse DeLange
1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough (aka I'm Not So Tof) Ilse DeLange meh
Hier schreef Tim86 het volgende: HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough (aka I'm Not So Tof) Ilse DeLange
Het was verschrikkelijk heet die dag weet ik nog, de dag erna was er dat noodweer. Memorabele editie. Ook opvallend veel goede muziek, Pinkpop vind ik verder maar niets de laatste jaren.
De dag erna was het nog warmer, tot de onweersbui. Toen had ik het - voor het eerst van dat weekend - koud. Het was een prachtig weekend, jammer dat Pinkpop de jaren erna weer zo raar programmeerde.
Ligt er aan waar je van houdt. Iron Sky is heel meeslepend maar hij heeft ook een hoop frisse popsongs en wat soulvolle nummers en ook een liedje dat zo in Jungle Book kan.
1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers (met o.a. Meneer Depp in de videoclip) 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys : 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough (aka I'm Not So Tof) Ilse DeLange
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ligt er aan waar je van houdt. Iron Sky is heel meeslepend maar hij heeft ook een hoop frisse popsongs en wat soulvolle nummers en ook een liedje dat zo in Jungle Book kan.
Klinkt wel grappig, ik zal eens kijken
Ik ken het allemaal wel maar vind het wel allemaal net niet
1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough Ilse DeLange
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
vond t vanmorgen trouwens een stuk beter dan vanmiddag, naast Duel weinig echte hoogtepunten gemeten
IK BEN ER NOG Ik lurk een beetje mee Ik hoorde Wouter wel net het nieuwsblokje in de soep draaien Fox on the run klinkt lekker! Benieuwd naar dit uurtje.
Dit vind ik wel zijn minste, Into the Great Wide Open. Van de 7 in de lijst. A Face In The Crowd ook niet zo boeiend. De rest is wel tof (Free Fallin' is wel een beetje een simpel popliedje)
Mary Jane's Last Dance en Learning to Fly zijn wel gaaf, die wel.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer Ik niet meer kan, Niet meer ik Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Op dinsdag 26 december 2017 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende: Dit vind ik wel zijn minste, Into the Great Wide Open. Van de 7 in de lijst. A Face In The Crowd ook niet zo boeiend. De rest is wel tof (Free Fallin' is wel een beetje een simpel popliedje)
Mary Jane's Last Dance en Learning to Fly zijn wel gaaf, die wel.
Learning to fly is wat mij betreft de mooiste. Maar deze vind ik ook lekker hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Op dinsdag 26 december 2017 19:14 schreef Mani89 het volgende: Volgend uur krijgen we heteen van de "Ik vind Coldplay vreselijk maar dit nummer gaat nog wel" Coldplay nummers.
Op dinsdag 26 december 2017 19:14 schreef Mani89 het volgende: Volgend uur krijgen we het "Ik vind Coldplay vreselijk maar dit nummer gaat nog wel" Coldplay nummer.
In My Place? Trouble? Politik? Yellow? Magic? The Scientist?
Op dinsdag 26 december 2017 19:14 schreef essnhills het volgende: 1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough Ilse DeLange
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Op dinsdag 26 december 2017 19:14 schreef essnhills het volgende: 1564 Fox On The Run The Sweet 1563 No Ordinary Love Sade 1562 Into The Great Wide Open Tom Petty & The Heartbreakers 1561 A Face In The Crowd Tom Petty 1560 R U Kiddin' Me Anouk 1559 (They Long To Be) Close To You Carpenters 1558 Senza Una Donna Zucchero Fornaciari ft. Paul Young 1557 Do It Again Steely Dan 1556 Why Can't This Be Love Van Halen 1555 I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) Whitney Houston 1554 Gold On The Ceiling The Black Keys 1553 Still Crazy After All These Years Paul Simon 1552 It's All Over Now The Rolling Stones 1551 I'm Not So Tough Ilse DeLange
In dit nummer gebeurt echt niks. Dan is die vorige toch wel nog een stuk leuker.
Nog altijd wel beter dan de cover van Lionel en Trijntje
Ben weer gespoild, in dit uur weer een persoonlijke favoriet hoorde ik