Ow wow, ik wist niet dat je verstand van Bloc Party had. Goed bezig Maniquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat geen enkel slecht nummer op Silent Alarm.

Dat is zonder meer waar.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:29 schreef Slobeend het volgende:
R_R en ik kijken uit naar het volgende nummer.

15 als k even snel tel. kan er naast geteld hebbenquote:

Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:29 schreef Slobeend het volgende:

Groot fan! Ooit dan. Tegenwoordig is het de naam Bloc Party niet meer waard.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow wow, ik wist niet dat je verstand van Bloc Party had. Goed bezig Mani

Ik ook. Maar dan vooral vanwege "Ken ik het of ken ik het niet"quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:29 schreef Slobeend het volgende:

Ah, gesnaptquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Er zitten een hoop mensen met een kloppende erectie te wachten op Reflektor.

Ik ook effe jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht bij het instarten dat ik hungry heart kreeg

Broekje is al uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:30 schreef Mani89 het volgende:
Er zitten een hoop mensen met een kloppende erectie te wachten op Reflektor.

De helft van Bloc Party is ermee gestoptquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Groot fan! Ooit dan. Tegenwoordig is het de naam Bloc Party niet meer waard.

Dat sowieso, daarom staat hij ook steevast top 20 bij mij. (Hij had wel 2 nummers minder mogen hebben, die laatste 5 vind ik, behalve Luno, los leuker dan op de plaat) Maar Banquet is niet de creme de la creme.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er staat geen enkel slecht nummer op Silent Alarm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |