Helaas is het geen grap.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je had een grap kunnen maken als je die 'is' had weggelaten
Vind het een leuk nummer, maar ook wel een van zijn minste. These Streets is toch wel de meest grijsgedraaide CD die ik heb. Alles daarop is leuk.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nutini is geen meuk hoor. Zeker niet. Maar dat nummer is mwah.
Die CD waarop Iron Sky staat is heel goed. Soulvol.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het een leuk nummer, maar ook wel een van zijn minste. These Streets is toch wel de meest grijsgedraaide CD die ik heb. Alles daarop is leuk.
Voor mij is Dido misschien vooral jeugdsentiment naar een vakantie in Zuid-Frankrijk met m'n ouders waar die CD zo'n beetje de hele tijd op stond in de auto, maar White Flag vind ik echt wel een goed nummer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niets, maar Dido vind ik mwah en Paolo heeft echt veel betere nummers gemaakt.
live was hij weergaloosquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:17 schreef Zorro het volgende:
Nu ik deze hoor is ie toch wel leuker dan ik in mijn herinnering had.
Geen probleem toch? Geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor mij is Dido misschien vooral jeugdsentiment naar een vakantie in Zuid-Frankrijk met m'n ouders waar die CD zo'n beetje de hele tijd op stond in de auto, maar White Flag vind ik echt wel een goed nummer.
Wel ens over New Shoes
Rap is zowat het enige genre wat mij niet tot nauwelijks aanspreekt, voor de rest kan ik in alles wel wat vindenquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben begonnen met rap en trance dus heb een superbrede muzieksmaak
Je blijft verbazenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |