ik bedoelde die andere heerquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik had ook 7, Alleen kende ik deze dan wel Weer

Heb je mss wel nodig.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En weer Beth Hart in de Ziggo Dome, misschien neemt iedereen matrassen mee naar dat concert.

Toen sliep ik nogquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Huh? Eerst Bowie was vanochtend.
 Naja, mooi dat Reflektor niet zijn eerste is dan!
 Naja, mooi dat Reflektor niet zijn eerste is dan!

ik zal het proberenquote:

Beth Hart heeft toch best goeie nummersquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En weer Beth Hart in de Ziggo Dome, misschien neemt iedereen matrassen mee naar dat concert.

idd jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:07 schreef Cee het volgende:
Ook weer uit zo'n Verzamel-CD reclame van vroeger tijden.

Zeker, heb haar een paar keer live gezienquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beth Hart heeft toch best goeie nummers

En daarna the Eurythmics met When Tomorrow Comes?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:08 schreef Cee het volgende:
Was leuker geweest als hiervoor Yesterday van The Beatles stond, dan kon Foreigner ze afkondigen.

Ja ik zat ook te denken om naar dat concert in de ziggo te gaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker, heb haar een paar keer live gezien

en daarna ronan keating - if tomorrow never comesquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daarna the Eurythmics met When Tomorrow Comes?

mwah eerst Ronan Keating met If Tomorrow Never Comesquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daarna the Eurythmics met When Tomorrow Comes?

Maar dan zou die van de Beatles schandalig laag staan, dus dan vin het prima om de Foreigner plaat te top 100 in te schuivenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:08 schreef Cee het volgende:
Was leuker geweest als hiervoor Yesterday van The Beatles stond, dan kon Foreigner ze afkondigen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |