quote:
Datingbureau Top2000quote:
ohja, dat ken ik welquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar deze gaat van the roof the roof the roof is on fire. Als je die kent, ken je in ieder geval een klein gedeelte van het Pixies nummer.
dat heeft Esshills ook... die komt straks met kreten als: "Oh die!! "quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ben ik nog ja. En het kan zijn dat ik straks de nummers wel ken maar dat wordt afwachten.
Het volgende uur is beter om te gaan gourmettenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee zo
Wellicht straks als ie draait.
Al zit ik dan waarschijnlijk te gourmetten
Ess jij gaat genot tegenkomen zodra je de Pixies hoortquote:
ach vergeleken met n00bie weet ik ook niksquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over het algemeen weet ik best veel van muziek maar vergeleken bij mensen uit dit topic niet. Maar ik leer zo elke keer weer iets nieuws.
baas boven baasquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit zal straks vast wel veranderen maar voor nu ken ik niet zoveel titels.
1588 That Was Yesterday Foreigner
1587 The Saints Are Coming U2 & Green Day
1586 Mr. Tambourine Man The Byrds
1585 Farewell To The Fairground White Lies
1584 Late In The Evening Paul Simon
1583 Brilliant Disguise Bruce Springsteen
1582 There Must Be An Angel Eurythmics
1581 Reflektor Arcade Fire
1580 Don't Go Yazoo
1579 Goodbye Stranger Supertramp
1578 Monkey Gone To Heaven Pixies
1577 Cry Me A River Justin Timberlake
1576 Time Is On My Side The Rolling Stones
Behalve N00bie heeft iedereen dat wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over het algemeen weet ik best veel van muziek maar vergeleken bij mensen uit dit topic niet. Maar ik leer zo elke keer weer iets nieuws.
#metooquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach vergeleken met n00bie weet ik ook niks
quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ach vergeleken met n00bie weet ik ook niks
helaas, de gourmet gaat zo aan, dus dan zit ik zo wel aan tafel, maar ik kom het niet hier postenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat heeft Esshills ook... die komt straks met kreten als: "Oh die!! "
We denken het er wel bij dan...quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas, de gourmet gaat zo aan, dus dan zit ik zo wel aan tafel, maar ik kom het niet hier posten
Even de 'oja die'tjes' onthouden danquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
helaas, de gourmet gaat zo aan, dus dan zit ik zo wel aan tafel, maar ik kom het niet hier posten
Je kan ook vragen of het oké is dat je komt eten als het programma afgelopen is.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Journey Kaagman?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |