Daardoor blijft er meer tijd over voor Nick & Simon straks.quote:
We zijn Jan Smit ook al kwijt, deze twee moet ook lukken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daardoor blijft er meer tijd over voor Nick & Simon straks.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ruud dan meer kon lullen om zijn eigen stem te horenquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik naai de laatste tijd maar weinigquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Cee het volgende:
Speciaal voor ienemieniemuis, A hard days naait.
Dat is nog beter dan de app, die loopt ondertussen een kwartier achter.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn stream loopt weer minstens een minuut achter, best vervelend is dat.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef Cee het volgende:
Is dat vervelende dabben door kinderen nog steeds een ding, zo te zien? Alsof ze een toeval krijgen.
Op zich staat Radio2-publiek niet bekend omdat ze zo bij zijn met de trends. Dabben is volgens mij allang passé.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef Cee het volgende:
Is dat vervelende dabben door kinderen nog steeds een ding, zo te zien? Alsof ze een toeval krijgen.
daarom stream ik op de telefoon altijd via internetquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan de app, die loopt ondertussen een kwartier achter.
Gaat de goeie kant op dusquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk Omhoog stond nog ooit op 133
Was dat na de brand in het Hemeltje?quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kijk Omhoog stond nog ooit op 133
Bij mijn generatie mensen zitten er nog veel die door hun ouders met zulke muziek werden opgevoed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
A Hard Day's Night, die had je ook nog van de 'vroege' Beatles
Die authentieke plaatjes gaan er echt allemaal langzaam uit he
En nog even wat brieven voorlezen van mensen uit Gambia en Nepal die ook naar de top2000 luisteren.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ruud dan meer kon lullen om zijn eigen stem te horen
Die van mij ook niet, het was BZN all the way.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders draaiden geen Beatles.
ik hoop het ergens dit voorjaar weer op te pakken en dan eerst de stapel reparaties wegwerkenquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik naai de laatste tijd maar weinig
Die werk ik zo nu en dan wel weg.quote:Op dinsdag 26 december 2017 16:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik hoop het ergens dit voorjaar weer op te pakken en dan eerst de stapel reparaties wegwerken
Niemand ziet je afbeeldingquote:Op dinsdag 26 december 2017 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En nog even wat brieven voorlezen van mensen uit Gambia en Nepal die ook naar de top2000 luisteren.
omg omg omg ze luisteren over de hele wereld naar ons
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |