Alles van zorgverzekeringen die quasi hip doenquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de irritantste reclame dit jaar?
''Dat vind ik''quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Alles van zorgverzekeringen die quasi hip doen
I got the results of the test back. I definitely have breast cancerquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Anyways, how's your sex life?
Fox had overduidelijk kortere benen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Twee specifieke dingen zijn toch een beetje anders.
Toch wel dat schooikotertje die aast op de extra centjes van oma.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de irritantste reclame dit jaar?
Zeeland.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
Die vakantiereclame reminds me...
Waar zal ik dit jaar eens naartoe gaan? Iets waar ik met één overnachting hooguit naartoe kan rijden.
Als je dit jaar wil gaan moet je snel wezen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
Waar zal ik dit jaar eens naartoe gaan? Iets waar ik met één overnachting hooguit naartoe kan rijden.
Schiphol>Nieuw Zeeland.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:03 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou er niet zo van als ik steeds onbewust in het Duits word aangesproken.quote:
Goed punt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je dit jaar wil gaan moet je snel wezen.
En die Soldaat van Oranje.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:05 schreef Cee het volgende:
Oh nee deze reclame over het kadootje van je dochter is ook erg.
Sws de matigste dj die ik heb gehoord tot nu toe, zelfs Ruud was leukerquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het alarm van Gijs veel erger dan iedere reclame. Gijs
Had een tekst van Bluf kunnen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |