Vervelendquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziek
Anders werd het de Gentse kerstmarkt
Dank.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vervelend, beterschap dan maar.
Nee, Griekenland is de bijstandsmoeder met een schuld van 181% van haar jaarinkomen en Nederland de beterverdiener met een schuld van 57%quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Griekenland is die bijstandsmoeder die ¤ 1.000 roodstand heeft, wij zijn de broers en zussen van Griekenland, we verdienen 2 tot 4 keer modaal en hebben creditcardschulden die tussen de ¤ 2.000 en ¤ 20.000 liggen.
Maar wel verontwaardigd zijn dat Griekenland als bijstandsmoeder niet rond kan komen en rood staat.
Schaatsen ga ik ook kijken, lekker zo'n toernooi tussen kerst en oud & nieuw.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dank.
Achja, dan maar een beetje schaatsen kijken en warme chocolademelk drinken voor de openhaard.
Lekker rustig in mn eentje.
En qua niveau meestal best wel hoog, zeker die sprintafstanden van de mannen kijk ik wel naar uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Schaatsen ga ik ook kijken, lekker zo'n toernooi tussen kerst en oud & nieuw.
Klinkt als een huur huis van de woningbouw?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Twee kaartjes van de buren in de bus, zag ik bij thuiskomst. Beiden zeggen ze ons fijne buren te vinden, en de oudere onderbuurman die hier toen ineens kwam dansen op onze housewarming schrijft zelfs “dat hij eindelijk weer zorgeloos van zijn leven kan genieten”. Mooie teksten.
(Maar voor de context: voor ons zat er dan ook een buurt-terroriserende aso in dit huis, die eruit gezet is. Dan ben je natuurlijk snel een fijne buur. Maar goed, zijn wij dat trouwens ook wel echt hoor.)
181% van het jaarinkomen van die bijstandsmoeder is nog peanuts vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Griekenland is de bijstandsmoeder met een schuld van 181% van haar jaarinkomen en Nederland de beterverdiener met een schuld van 57%
Beterschapquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Helaas wel ineens goed ziek sinds vannacht.
Correct.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt als een huur huis van de woningbouw?
Ik voel me top.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Waarom? De Grieken zijn die schulden toch zeker zelf aangegaan.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
181% van het jaarinkomen van die bijstandsmoeder is nog peanuts vergeleken met de rest.
Misschien moet de rest Griekenland eens uit de bijstand halen.
Jij ook beterschap, vervelend is het altijd om tijdens de feestdagen ziek te worden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Als je uit de bijstand wil dan moet je gaan werken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
181% van het jaarinkomen van die bijstandsmoeder is nog peanuts vergeleken met de rest.
Misschien moet de rest Griekenland eens uit de bijstand halen.
Die dansende buurman is degene die toen liep te miepen dat het wat zachter moest?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Twee kaartjes van de buren in de bus, zag ik bij thuiskomst. Beiden zeggen ze ons fijne buren te vinden, en de oudere onderbuurman die hier toen ineens kwam dansen op onze housewarming schrijft zelfs “dat hij eindelijk weer zorgeloos van zijn leven kan genieten”. Mooie teksten.
(Maar voor de context: voor ons zat er dan ook een buurt-terroriserende aso in dit huis, die eruit gezet is. Dan ben je natuurlijk snel een fijne buur. Maar goed, zijn wij dat trouwens ook wel echt hoor.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |