quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef MielMonteur het volgende:
Neiltje Diamond![]()
![]()
![]()
Ook een van zijn beste ook nog eens, wat een verwennerij
Not sure if trolling or seriousquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef MielMonteur het volgende:
Neiltje Young![]()
![]()
![]()
Ook een van zijn beste ook nog eens, wat een verwennerij
Hoe kun jequote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
I am, I said vind ik nog stukken beter. Schandalig genoeg vergeten op te stemmen dit jaar.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Uit zn Kersttoespraak:
Het kleine en persoonlijke raakt met Kerstmis aan het grote en gemeenschappelijke. Dit zijn dagen waarin we beschutting zoeken, thuis of bij familie en vrienden. Voor even de onzekere wereld buitensluiten. Even niets anders aan het hoofd dan Stille Nacht of de Top 2000.
Sow... daar moet Radio 2 aardig voor gelobbyd hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Het kleine en persoonlijke raakt met Kerstmis aan het grote en gemeenschappelijke. Dit zijn dagen waarin we beschutting zoeken, thuis of bij familie en vrienden. Voor even de onzekere wereld buitensluiten. Even niets anders aan het hoofd dan Stille Nacht of de Top 2000.
Maar nog niet zo goed als Love On The Rocks.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
I am, I said vind ik nog stukken beter. Schandalig genoeg vergeten op te stemmen dit jaar.
Nee dat is Love on the Rocksquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:46 schreef laxus13 het volgende:
Misschien wel het Beste liedje van Nelis
Het is nog vroeg Basman, betekent niet dat mijn mening verandertquote:
Dit wel zo'n beetje ja, maar niet alles is even fijn van hem moet gezegd wordenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Kan me niks schelen wat mijn ouders zeggen, Neil Diamond blijft een guilty pleasure
Deze man heeft er verstand van!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar nog niet zo goed als Love On The Rocks.
Ik snap het, foutjes maakt iedereenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Het is nog vroeg Basman, betekent niet dat mijn mening verandert
Niks guilty aan vind ikquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Kan me niks schelen wat mijn ouders zeggen, Neil Diamond blijft een guilty pleasure
"Als je nog een keer naar Diamond luistert, onterven we je?quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Niks guilties aan, gewoon ongegeneerd van genieten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:48 schreef MTheBassman het volgende:
Pas als ik Claudia leuk begin te vinden zouden ze het overwegenquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
"Als je nog een keer naar Diamond luistert, onterven we je?
This is not your home anymore!!!"
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |